Biała Perła

Dziś nie będzie o ciuchach, chodź bardzo bym chciała. Nie mogę wziąć "dupy w troki" i zabrać aparatu albo nie znajduję odpowiedniego miejsca... nie ważne. Obiecuje poprawę.

Powracając do tytułu, dziś z polecenia kilku osób kupiłam stomatologiczny żel wybielający "Biała perła" . Chociaż chciałam kupić w Rossmannie "i white" to Pani przy kasie nagle powiedziała, że go nie ma. Rozczarowana ruszyłam do apteki (w starym puchaczu) i za 44,90 zakupiłam to cudo.
Po pierwszym użyciu stwierdzam, że ma przede wszystkim okropny smak. Po drugie z tymi nakładkami ślinie się jak pies. Nie wiem na razie ile żelu powinnam nakładać, w sumie jest napisane 0,5 ml (dali strzykawkę), ale do jednej nakładki czy do dwóch? Ostatecznie na dwie złożyłam około 3,5 ml do pierwszego razu. Teraz używam 1,5 ml na dwie.
Na razie nie będę się chwalić jak wyglądają moje zęby, bo mi wstyd, ale przy końcowym efekcie może pokaże ; )



Teraz zostało mi od 14 do 30 dni czekania i modlenia się, żeby dziąsła tylko mnie nie bolały, bo będę musiała przerwać. Zobaczymy! Dodaje zdjęcia opakowania i moich odbitych nakładek.

Dodaje jeszcze link do aukcji na allegro:
http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=7604156

Zapraszam także na stronę modnet gdzie za pokazywanie swoich kupionych lub przymierzonych ubrań można dostać bony na zakupy! Wystarczy się zarejestrować (bezpłatne)!

12 komentarzy:

  1. mam tą białą perłę :)
    po jakiś 2-óch pierwszych użyciach zaczęły mnie boleć dziąsła, ale myślę, ze każdy tak ma. Przeczekałam z 3 dni bolały i przestało :)
    zęby rzeczywiście od razu miałam zauważalnie bielsze mimo, że przed wybielaniem również miałam białe :) warte swojej ceny :)jeżeli bd chciała się o coś zapytać możesz to zorbić u mnie w komentarzu lub na formspringu :) pozdrwiam i zapraszam na swój blog o modzie,znajdziesz tam sporo outfitów :)
    http://www.old-school-hollywood.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. powiem Ci, że też miałam wrażenie, że tego płynu już nie ma w tych nakładkach :) i rzeczywiście trochę się śliniłam :) a jeżeli chodzi o ilość tego preparatu to wlewasz pastę do poziomu 1 . I z tej ilości rozlewasz na dwie nakładki ;d
    a ile razy dziennie i po ile czasu go stosujesz?

    OdpowiedzUsuń
  3. mój chłopak tego używa:P jeśli lubisz przeglądać modowe blogi zapraszam do mnie:) zachęcam do obserwacji;* http://www.hannnahann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja dwa razy dziennie ale dłużej :) po godzinie np.
    słyszałam, że inni nawet z tym śpią czyli jakieś 7 godzin, nie żartuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. powiem Ci, że smak mi nie przeszkadza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog !
    Zapraszam do mnie ! ;) Obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  7. ja używałam tego 'i white' i nie byłam zadowolona z efektu ani trochę...
    obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. cóż no, trzeba cierpieć żeby być piękna :P ja używałam pasków wybielających blend-a-med.

    OdpowiedzUsuń
  9. tak, ale to trzeba co pół roku powtarzać. no i nie wybielą Ci do koloru kartki z drukarki.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też się zastanawiam nad zainwestowaniem w coś wybielającego.

    OdpowiedzUsuń
  11. Też aktualnie stosuję Białą Perłę,jednak smak wcale nie jest taki straszny;)...

    OdpowiedzUsuń
  12. używałam białej perły przez pół roku, rzeczywiście w tym spałam, efekt NIESAMOWITY. Używałam jej 2 lata temu i teraz przy regularnym myciu blend-a-med whitenning zęby są nadal białe! polecam serdecznie!

    chociaż pewna dentystka powiedziala mi, że biała perła to największe zlo i niesamowicie osłabia szlikwo [a jest to najtwardsza substancja w naszym ciele]

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.