Drugi

Zaczniemy od małego DIY. Obiecuję ,że takich wątków nie zabraknie bo lubię szyć, dłubać i kombinować :) Bluzkę zakupiłam w sh za 5 zł chciałam przerobić ją zaprasowując na niej materiałowy krzyż, ale po robocie wydał mi się za mały (dodatkowo mojemu chłopakowi się nie podobało), więc t-shirt przeleżał w szafie. Następnie przy okazji farbowania szortów (które nie długo pokaże) do garnka wrzuciłam jeszcze owy t-shirt. Znów odczekał trochę i którejś nocy przed zaśnięciem wymyśliłam ,że zrobię osobie szmacianą opaskę w najmodniejszym kolorze - pomarańczowym. A te "bransoletki" wyszły spontanicznie. Pocięłam materiał na paski, poskręcała i zawiązałam w supełki :)
Pierwsza pomarańczowa szmaciana :) A teraz zestaw sportowy:






bluzka - adidas (allegro)
spodnie - denim (sh)
buty - puma (allegro)
torba - adidas (allegro)
naszyjnik - prezent z Rodos
zegarek - allegro
bransoletki - prezenty z Rodos, diy
pierścionek - new yorker

13 komentarzy:

  1. sportowy styl nie jest naszą najmocniejszą stroną, ale u Ciebie wygląda super :) pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pasują Ci te okulary, lakier też bardzo ładny. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Normalnie nie za często mam okazję nosić taki buty, ale te normalnie wymiatają! ZAZDROSZCZE :D Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://mullanstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna bluzka;)!
    zapraszam;)

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi sie :) dodaje do obserwowanych i zaparaszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super, kompletnie nie w moim stylu, ale do Ciebie bardzo pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  7. cwieki jednak czasem robią swoje:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Your style is so unique in comparison to other people I have read stuff from.

    Thanks for posting when you've got the opportunity, Guess I will just bookmark this page.
    See this: zobacz, http://abandoned.warszawa.pl

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.