Kwiaty po raz pierwszy

Zaczynając pisać tego post mając nadzieję, że tytuł przyjdzie sam. Nadal czekam. Nie ważne. Mam dla was w zanadrzu dwa stroje. Dziś pokaże zdjęcia z mojej działki, gdzie nawet nie wiedziałam, że mój chłopak sam z siebie weźmie aparat. Dlatego zestaw nie jest jakiś szaleńczo porywający i nie ukaże się na modnet czy modnejpolce .

A co do tego co mam na sobie: Tunikę kupiłam już dawno temu, ze względu na jej (hmn...) "frywolność". W niej czuję się tak dziewczęca, lekka i wolna. Pod nią mam czarne spodenki, które nie na każdym zdjęciu są widoczne. Do tego moje ulubione sandałki tego lata ze zwykłego tomaszowskiego sklepu :)



tunika - atmosphere (sh)
szorty - only (sh)
okulary - atmosphere
sandałki - infilio (zwykły sklep)

Chciałam jeszcze podzielić się z wami wrażeniami z używania "Białej Perły". Muszę powiedzieć, że widać efekty już po 7 dniach tak jak napisali na opakowaniu. Do smaku już się przyzwyczaiłam. Używam 2 ml na obie nakladki. Jedyny minus to poszarpane dziąsła i ból przy szczotkowaniu..

Mam dla nas jeszcze link do AUKCJI. Brak ceny minimalnej. Dziś pojawi się tam jeszcze dżinsowa kurta, sweterek lacosty, zielona torba, koszulka męska slipknot i kilka innych. Nie zależy mi na zarobku tylko na pozbyciu się tego z domu :)


28 komentarzy:

  1. Niesamowity blog dodaje do obserwowanych.;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jak skończę posta nigdy nie wiem jaki nadać mu tytuł ;D a co do Twojego looku jest bardzo dziewczęcy słodki. po prostu genialny! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowite zdjęcia.:)
    Outfit bardzo dziewczęcy..

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo zwiewnie i dziewczęco- bardzo ładnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. tunika z sh? świetna jest! sandałki ciekawe :)

    dodałam filmik jak śpiewam na yotube, zapraszam! :)
    http://wiggaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie zapraszam na mojego bloga kolorowadziewczyna.blogspot.com :) Sorry za spam

    OdpowiedzUsuń
  7. cudne te sandałki !

    drawinggpin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ;p strasznie spodobała mi się ta tuniczka ;)
    cudowna jest ;p
    zdjęcia też niczego sobie ;p
    obserwuję i zapraszam do mnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny look !! Świetna tunika ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawy blog, a tunika jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubie kwiatowy motyw. W tym zestawieniu wyglądasz na prawdę uroczo :)
    Również obserwuje:)
    Pozdrawiam Cie.

    OdpowiedzUsuń
  12. starałam się;) jeśli podoba ci się moj blog zapraszam do obserwacji;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna stylizacja i zdjęcia :)
    Twoja nowa obserwatorka,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna tunika! dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo spodobał mi się ten outfit! zauroczyła mnie bluzka i sandałki :*:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Najbardziej podobają mi sie sandałki!! *.*

    OdpowiedzUsuń
  17. Da się zrobić choć ja tak lubię;)
    zapraszam do obserwacji moich postów;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mogę Ci pomóc :)
    Napisz mi na maila jakie masz problemy :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  19. genialny look, spodobał mi się Twoj blog ;) obserwuję i zapraszam do mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. wietna tunika ;-)

    zapraszam do mnie ccouldbloom ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. haha super zajebiste zdjęcia <3 A te na dole z chłopakiem to mistrz w ogole hihi <3

    bunchofsparkles.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Genialna sukienka, slicznie wygladasz ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie jeśli masz ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny zestaw, lubię takie kwiatowe wzory=) A te zdjęcia są takie magiczne.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ladny zestaw! Dodaje do obserwowanych !

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.