Lubisz? Negujesz?

Dziś pokaże wam bluzkę w moim ulubionych kolorze tego lata - pomarańczowym. Jest to kolejny łup z good pricowych wypadów! Sceneria, rurki, koturny te same bo zdjęcia robione tego samego dnia co poprzednie.
Dodatkowo dalszy temat posta wymyśliłam wczoraj zasypiając, a mianowicie - TO CZEGO NIE LUBIMY W BLOGACH. Moje własne uwagi :

- kiedy podpis "mam na sobie" jest na końcu, a zdjęcie całej stylizacji jest na początku i trzeba wracać.
- zbędne aplikacje np. rybki. Po co to wg?
- gdy czcionka jest zbyt mała lub niewyraźna.
- kiedy zdjęcia są niewyraźne, mają szumy lub są bez ostrości.

Teraz wymyśliłam tyle. A wam co przeszkadza? Mam nadzieję, że mi nigdy się nie zdarzy popełnić takich błędów. A nawet jeśli to krytykę chętnie przyjmę i się poprawię :) Jeśli już jestem przy krytyce to mam pytanie: Piszecie komentarze jeśli coś wam się nie podoba? Ja osobiście piszę, że coś bym ewentualnie zmieniła. Tutaj jeszcze nie dostałam negatywnego komentarz dlatego pytam.
Zostawiam was ze zdjęciami.






bluzka - h&m (good price)
spodnie - h&m kids
koturny - deezee
okulary - atmosphere
zegarek - allegro
bransoletka beżowa - h&m (good price)
bransoletki pomaranczowe - diy
pierścionek - allegro

Dodatkowo pochwalę się wygrałam konkurs na portalu modnapolka.pl, tutaj link do wyników.

49 komentarzy:

  1. wow, genialny zestaw.;)
    podoba mi się wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz.;) Ja osobiście nie mam czasami czasu i sprzętu żeby zrobić zdjęcia outfitu dlatego u mnie są jakie są.;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale świetnie wyglądasz, śliczna jesteś ;) genialne okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale cudaaaaa :)
    genialnie, mi się baaardzo podoba :)
    oczywiscie obserwuje :)
    zapraszam do mnie :)
    kaasteriaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. w swoich komentarzach trzeba być szczerym ;p
    czego jeszcze nie lubię ;p ?? zgapiania notek ;D
    wyglądasz bardzo fajnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. witaj, fajny look! Pozdrawiam, obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mamy te same spodnie hi hi xD Odzyskuje bloga hi hi:D

    OdpowiedzUsuń
  8. im in love with that shirt and owl ring!!!! pretty pictures!!!!
    please visit/follow
    dirtyshirtyaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie specjalnie duzo rzeczy nie denerwuje w blogach :) nawet na to uwagi nie zwracam :) masz swietne buty!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie jeśli masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie znoszę błędów ortograficznych i zdjęć jakiegoś za przeproszeniem szajsu:P Wiem, że każdy ma inny gust, ale dziewczyny robią czasem zdjęcia jakiegoś paskudztwa (nawet nie na sobie) i opisują jak ósmy cud świata... Brr.. Horror xD!
    Ale u Ciebie wszystko najwyższej jakości =)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przypomniała mi się jeszcze jedna rzecz =)
    Nie lubię, gdy po wpisaniu komentarza trzeba wpisywać ten kod.. Można go łatwo zlikwidować w ustawieniach, nie wiem czy aż tak wiele blogerek jest bombardowanych automatycznym spamem, że musi się przed nim tak zabezpieczać...?

    OdpowiedzUsuń
  12. rozumiem Twoje zdanie;) szczerość cenie;)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowne buty, których ciągle nie mogę dorwać w znośnej cenie... :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Super wyglądasz, boskie buty w ogóle Twoje nogi mnie urzekły! Chciałabym takie mieć! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bluzka jest świetna, zaskoczyło mnie, że z H&M'u :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajna bluzka :) a co do tego czego nie lubię w blogach, moja lista jest bardzo podobna do Twojej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wyglądasz fantastycznie! :) wszystko mi się baardzo podoba:) jeśli lubisz przeglądać modowe blogi zapraszam do mnie:) zachęcam do obserwowania;**

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczny zestaw! :D
    pierścionek jest genialny! <3

    zapraszam do mnie :
    i-follow-fashion.blogspot.com
    jak chcesz możemy poobserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo fajny blog:) swietna stylizacja:)

    zapraszam do nas i zachecam do obserwowania, jesli sie spodoba:)

    fashion-ache.blogspot.com
    xx k&M

    OdpowiedzUsuń
  20. ładnie wyglądasz na tych zdjęciach. ; >

    OdpowiedzUsuń
  21. Kocham buty!!!!!! Świetne są... :D
    Zapraszam do mnie: http://vacuumshadow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. świetni8e wyglądasz. prosty ale efektywny set! zazdroszczę koturnów;)
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  23. piękna stylizacja!zapraszam do mnie nowe fotografie :)będę wdzięczna za komentarz!

    OdpowiedzUsuń
  24. Zestaw znośny :). Fajne połączenie, całość wygląda ok. Najbardziej podobają mi się okulary i buty!

    OdpowiedzUsuń
  25. Bluzka robi świetne wrażenie i od razu zwraca uwagę! Podoba mi się całość.

    OdpowiedzUsuń
  26. Dobre połączenie, bardzo mi się podoba.
    A pierścionek genialny, lubię te motywy biżuterii z sową. :)
    http://thelejdee.blogspot.com/
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. o:) przypadkiem znalazlam kolezanke z tm ;) obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo mi sie podoba! pozytywnie!

    zapraszam do obserwowania mojego bloga ;d

    http://mademoiselle-kate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. koturny z deezee są piękne!


    zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajna fryzura :) i świetny look :)

    OdpowiedzUsuń
  31. omg wyglądasz zajebiście ! biżu oblędna a zdjęcia dobre w uj ! :D
    podoba mi się !
    mi nic nie przeszkadza,każdy prowadzi blog jak chce ale wkurza mnie jedna rzecz - "zapraszam do mnie" "super blog, licze na rewanż" czy coś w tym stylu jak wiara mi wypisuje !! uggghhhh.... albo "obserwuję!" a tak naprawdę nie dodaje do obserwowanych hah ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  32. pierścionek z sówką - śliczny! wcześniej nie przepadałam za tego typu rzeczami ale gdy widze je na kims - sa bezbłędne!

    OdpowiedzUsuń
  33. Cały zestaw wygląda świetnie! Najbardziej jednak podobają mi się buty i zegarek, który ma bajeczny kolor :)
    Gratuluję wygranej!

    Serdecznie zapraszam do nas.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  34. Ta bluzka ma naprawdę świetny print! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Moja imienniczko:) Ślicznie ci w tej fryzurce i okularach, a poza tym to super koturny i bluzka! Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://mullanstyle.blogspot.com/ !

    OdpowiedzUsuń
  36. wow, wygladasz po prostu nieziemsko fantastycznie! zegarek, top, buty! REWELACJA!!!

    OdpowiedzUsuń
  37. Ale ładnie :) Bardzo fajny set !

    www.stylemecollage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. ten zestaw jest idealny! piękny dobór biżuteri, zegarek fantastyczny i genialne okulary!:)

    OdpowiedzUsuń
  39. buty i bluzka wow! + swietne dodatki!

    http://laughing-in-the-purple-rain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. your marvelous work!love the fantasy shirt.. My visit on your blog definitely inspires me quite a lot.
    romwe-romwe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. WOW !! genialnie :)
    zapraszam do odwiedzin mojego bloga
    gabrielle-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. biżu świetna! :)

    Zapraszam do mnie na rozdanie:
    http://kobiecyswiatmody.blogspot.com/2011/09/giveway.html#links

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.