Zrobiło się h&m-owo.

Dziś szybciutko, bo spieszę się do ukochanego. Miała być dziś duża sesja, kilka zestawów na zapas, dzięki Oli K, ale nie wyszło. Więc znów zdjęcia z ręki Perzana (swoja droga muszę wam ją pokazać). Liczyłam na słonko lecz oczywiście w trakcie robienie zdjęć nie zechciało wyjść. Wyszło oczywiśćie jak już wracałyśmy.
Co to tego co mam na sobie: Raczej h&m-owo, co zobaczycie na samym dole w "metkarni". Moje ulubione koturny od deezee, pewnie nie raz się tu pokażą na jesieni. Ulubiony zegarek, bo tylko on działa ;d
I "Mamy to".



 

Bluzka - h&m (sh)
Rurki - h&m kids
koturny - deezee
torba - primark (allegro)
kapelusz - biedronka
Zegarek - allegro
Bransoletki - h&m, prezent


21 komentarzy:

  1. Kocham buty na koturnie :) Cała stylizacja bardzo fajnie na Tobie ładnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog ! Bardzo podbają mi się twoje stylizacje a szczególnie twoje koturny od deezee . Osobiście sama bym je zakupiła ale wątpie ze by mi pasowały... ; p Zapraszam do mnie : nieoszlifowanydiament.blogspot.com + obserwujemy ? ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. ta bluzka jest po prostu prze boska!

    OdpowiedzUsuń
  4. www.patiness.blogspot.com

    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki tym butom Twoje nogi sięgają do sameeeeego nieeeeba!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak , te buty bardzo wydłużają ci nogi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kocham twoją bluzkę i koturny kopytka ♥♥
    zapraszam na mojego bloga- matrixova-malinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam biel z czernią! kapelusz z koturnami to najlepsze akcesoria =)
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawie, miło się czyta i ogląda. ;)

    http://raroika.blogspot.com

    U mnie konkursy for You :)

    OdpowiedzUsuń
  10. swietna bluzka,kapelusz ,buty ,spodnie,ahhhh! i genialne akcesoria!

    http://laughing-in-the-purple-rain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Najłajniejsze zdjęcie z biżutreią! Super! Pozdrawiam i zapraszam http://mullanstyle.blogspot.com/ !

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo przyjemni tu :) podoba mi sie blog, ma cos w sb :) pozdrawiam ;p i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. witam tomaszowiankę!!
    świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo mi się podoba, tunika i koturny świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny zestaw, bardzo podoba mi się Twój blog :)
    Jestem ciekaw Twojego zdania co sądzisz o moim :)

    Pozdrawiam <3
    Igor

    OdpowiedzUsuń
  16. urzekły mnie TWOJE STYLIZACJE :)
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. prosto i ze smakiem :)
    do tego muszę przyznać,że masz bardzo zgrabne nogi!

    OdpowiedzUsuń
  18. fajny look :) bardzo fjny zegarek - posiadam taki sam :) zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.