Nieznajoma

Dziś uświadomiłam sobie, że o moim blogu (ze znajomych) wiedzą trzy osoby. Nawet mój chłopak, którego zdjęcie się tu pojawiło nie wie. Pewnie spytacie dlaczego?! Może dlatego, że pod tym względem nie jestem pewna siebie. Na razie jedynie interesuje się modą, nie mogę się nazwać szafiarką czy znawcą mody. Choć muszę się przyznać, że kiedy wczoraj mama zapytała mnie o kolor, który teraz jest modny bez wahania odpowiedziałam. A jeśli mowa o szafiarkach widziałyście artykuł  z Newsweeka ?

A co do "Białej Perły" to nie jestem zadowolona. Złożyłam jedną tubkę.
POZYTYWY:
- łatwy sposób aplikacji
- dobra wydajność
NEGATYWY:
- wybielenie zaledwie o 2-3 odcienie
- nie wybiela martwych zębów (w moim przypadku jest to ważne bo są to dwie jedynki)
- okropny smak
- długi czas użytkowania
- wystąpiła nadwrażliwość zębów i poszarpane dziąsła

Jak widać w moim przypadku jest więcej negatywów...





Przepraszam za jakość zdjęć. Samowyzwalacz nie dał rady ustawić ostrości. Mam na sobie:
sweter - h&m (sh)
spodnie - h&m kids
trampki - atmosphere (allegro)
torba - h&m
zegarek - ice watch (allegro)
bransoletki - h&m, prezent
pierścionek - allegro

66 komentarzy:

  1. o, bardzo fajny. podobny do tego z astora, który już mam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny zestaw.;D zegarek jest mega!I lakier!

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się sweter;).

    a pazurki pierwsza klasa :D.:)


    Zapraszam na naszego bloga ->
    http://ciuszkifajnejdziewuszki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. genialny jest twój pierścionek! ;o


    może odwiedzisz mojego bloga kochana?:*
    http://jo-styleworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki za info:) chyba też się na niego skuszę.



    sweterek jest cudny!:P

    OdpowiedzUsuń
  6. genialny sweter:)
    ja na poczatku tez nikomu nie mowilam o blogu, ale od pewnego czasu wiedza wszyscy znajomi i rodzina i bardzo lubia to co robie, wiec zycz odwagi i gdy im powiesz napewno beda Cie wspierali w tym co robisz;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sweter jest świetny! :) pierścionek również mi się podoba, kocham te podwójne.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny zegarek :)
    Zapraszam do mnie - http://muskato-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. zakochalam sie w zegarku :D
    fajnie wszystko razem wyglada:)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny zestaw super zegarek i zajebisty sweter

    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wyglądasz :))
    o moim blogu też nikt prawie nie wie :))

    mam pytanie, wiem, że chodzisz do I LO, ja jestem od tygodnia w II, ale mam ochotę się stamtąd przepisać,
    jak myślisz, I jest spoko ??

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny zestaw! :)
    Genialna ta torba.
    Obserwujemy?
    Pozdrawiamy x

    www.mayaandsusannah.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Hi!!what a lovely blog, I like it! you look really great in this outfit!
    Come and visit my blog, and if you like it, follow me, I'll be waiting for you!

    Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  14. super sweter i ta torba jest boska :)!!

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczny kolor na paznokciach ; )) bardzo podoba mi się Twój pierścionek ; D

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny zestaw na codzienną bieganinę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. kolor paznokci piękny!

    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny zestaw! Zegarek wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny blog! Zapraszam do udziału w moim konkursie. Do wygrania torba z nowej kolekcji New Yorkera, oraz bony zakupowe:)

    http://sentimentallady.blogspot.com/2011/09/giveaway-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny kolor paznokci i świetny sweter <3
    Chyba wszyscy już widzieli ten artykuł :P jest żałosny -.-

    Pozdrawiam :)
    madamegrunge.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. ten pierścionek jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetna tunika - idealna na nadchodzącą jesień ;) bardzo fajnie w niej wyglądasz.
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie!

    http://aaarabesque.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny zestaw, a co do wybielania zębów to kiedyś kupiłam w aptece pastę ,,dla modeli i aktorek" była świetna i dobrze wybieliła zęby >

    OdpowiedzUsuń
  24. http://style-frozen-style.blogspot.com/
    zapraszam do obserwowania, a odwdzięczę sie tym samym :)


    super zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  25. podoba mi się twój zegarek (kolor świetny)

    OdpowiedzUsuń
  26. wszystko na tych zdj. jest śliczne :)

    czysiek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Beautiful outfit ! Your style is great and blog so nice !

    http://cuteredbow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. piękny zegarek . outfit "na luzie" :D

    OdpowiedzUsuń
  29. wśród moich znajomych też dużo osób nie wie. Może lepiej czasem ograniczyć to,zeby potem nie słyszeć komentarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny sweter :) Uwielbiam ten odcień szarości i taki lekko luźny fason.

    Basia.

    OdpowiedzUsuń
  31. Hi! I found your blog and I like it so much! really great outfit!
    Come and visit my blog, and if you like it, follow me, I'll be waiting for you!

    Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  32. Genialny masz ten zegarek!!!Pozdrawiam i zapraszam do mnie www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo dobrze wyszedł Ci ten zestaw ;))
    A u mnie spośród znajomych chyba wszyscy wiedzą o blogu... nie kryję się z tym - ale czasem nie wiem czy to dobrze ;) Właśnie niby najbliżsi potrafią najbardziej dopiec.

    OdpowiedzUsuń
  34. super zestaw i piękny pierścionek < 3

    OdpowiedzUsuń
  35. no o mmoim blogu prawie kazdy znajmy wie ;d


    zapraszam do obserwowania mojego bloga ;d

    http://mademoiselle-kate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. jakość zdjęć nie jest zła, jest świetna! piękny zegarek, manicure wyśmienity i krzyż bardzo stylowy!:)

    OdpowiedzUsuń
  37. great outfit, i love your sweater :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo ciekawy pierścionek :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Sweter jest cudowny :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili. A jeśli masz ochotę, dodaj mój blog do obserwowanych, będzie mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Poluje własnie na taki pierścionek ;)


    Zapraszam serdecznie na www.gumijagoda.blogspot.com

    Mam nadzieje, że bedziemy się informować o NN oraz obserwować blogi. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. tez uwielbiam ten lakier do paznokci:D

    OdpowiedzUsuń
  42. świetny blog ;)
    outfit super a kolor na paznokciach wymiata ;)
    podoba mi się jak prowadzisz swojego bloga ;0
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  43. bardzo podoba mi się pierścionek i zegarek :) są świetne :)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  44. popatrz w H&M, były jeszcze w dwóch innych kolorach:)

    OdpowiedzUsuń
  45. cudownie wyglądasz.
    genialny zegarek ;)
    obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Mega genialny sweter! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetny sweter, uwielbiam takie swetry! a pierścionek to prawdziwa rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  48. sweterek i pierścionek najbardziej mnie urzekły!

    OdpowiedzUsuń
  49. super wyglądasz:*:*:*:*:*





    zapraszamy do nas:*
    http://easystylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. świetny zestaw ;)
    więcej pewności siebie moja droga ;)
    bloga masz na prawdę fajnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. ładny, casualowy zetaw. podoba mi się :D zwłaszca bluzka ^^

    OdpowiedzUsuń
  52. heh, dziękuję, mnie też ono w sumie podoba się najbardziej :)
    niestety, albo ładne albo wygodne :(

    wiesz, w sumie mam tak samo, o moim blogu ze znajomych wiedzą tylko 3 koleżanki, które robią mi zdjęcia, a tak to nikomu nie mówiłam:)

    ps. oczywiście wyglądasz super! ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. bardzo fajnie :) zapraszam do obserwowania mojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  54. też nie rozgłaszałam znajomym o blogu :) też wie tylko kilk osób. wolę zazcynać od zera ;) zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.