MUST HAVE - jesień 2011

Dziś chciałabym wam pokazać, co mi się marzy i co planuje kupić. Zdaję sobie sprawę, że nie wszystko stanie się moja własnością i będę skazana tylko na sny o tych cudeńkach albo uszycie ich. Lecz pomarzyć dobra rzecz...
Wiadomo ramoneska to klasyk. Ja swojej idealne, pasującej do wszystkiego jeszcze się nie dorobiłam.
H&M - 149,90

Klasyczna bluzka, ale bez kołnierzyka to lubię.
 H&M - 39,99

Krótkich, ciepłych sweterków nigdy nie za wiele, może nie w tym kolorze, lecz w takim kroju.
H&M - 59,99

Ten kolor już mi bardzo odpowiada.
H&M - 99,99

Tego wyboru chyba nie muszę tłumaczyć.
H&M - 129,90

Co do butów na jesień nie jestem pewna. Chciałabym koturny bez platformy tak jak te, ale to i tak nie jest to COŚ.

 Brązowe, karmelowe, czekoladowe, orzechowe, bugrund czy nawet musztardowe - przyjmę wszystkie.
monashe - 96,00
Ciąg dalszy: zielone albo ciemno zielone!

Ta torba marzy mi się już jakiś czas, lecz cena odstrasza.
ZARA

To mój kolejny pomysł na jesienne buty.
allegro(beZliQ) - 41,99
Szeroka bransoleta -  Zielony kot - 49,80

Zakochałam się w pierścionkach na dwa palce.
allegro(asos) - 14,99

ear cuff - allegro - 9,99
H&M - 29,99

 monashe - 20,00


Stylowebutki - 149,00
Marzenie każdej blogerki. Choć ja nadal waham się nad ich zakupem z powodu mojego wzrostu i wieku.

13 komentarzy:

  1. Aaa ja chce to wszystko. Jest idealne!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. oh.. ja o tych niektórych rzeczach też mogę tylko pomarzyć;(

    OdpowiedzUsuń
  3. ramoneskę posiadam granatową:) spodnie brązowe także, wczoraj zakupiłam :) a sweterki - genialne :) pozdrawiam i zapraszam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. również ubóstwiam torbę z zary <3
    fajny blog:) obserwuję i zapraszam
    fashiondrinksandrocknroll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. 1,2 wspaniałe. Też poluję na ramoneskę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. cześć, zapraszam Cię do mojego konkursu. Możesz wygrać biżuterię.
    http://raroika.blogspot.com/2011/09/konkurs-dla-czytelnikow-bloga.html

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też zawsze waham się nad kupnem butów na wysokim obcasie ze względu na mój wzrost ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. bejsbolówka, kolorowe spodnie i buty świetne :) też bym chciała :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo chciałabym mieć ramoneskę :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  10. Sweterki z H&M i lity są super! :) Kupię EAR CUFF, kto ma? Piszcie na maila! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. też poluję na sweterki z H&M ;>

    OdpowiedzUsuń
  12. Dlaczego obawiasz się litów ze względu na twój wiek i wzrost?
    Nie rozumiem czy uważasz, że jesteś za wysoka czy za niska?
    I dlaczego na wiek? Jesteś za młoda czy za stara?
    Mam 16 lat i mogę śmiało powiedzieć, że lity są świetne ! Stabilny, gruby obcas sprawia, że nie wyglądasz jak "mała smarkula";) Myślę, że są jak najbardziej odpowiednie w tym wieku;)
    A jeśli uważasz, że jesteś "za stara" to mówie Ci, że lity pasują do każdego wieku!;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiam się ,że jestem za młoda. Mam 17 lat i tak wysokie obcasy u mnie w szkole by nie przeszły.. A do tego mam 174 cm ,więc byłabym zbyt wysoka :) Tym bardziej ,że mój chłopak ma 180 wzrostu chyba. Ale dzięki za komentarz.. co raz bardziej się przekonuje to litów i może na wiosnę zaryzykuje ;d

      Usuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.