sh + modnejeansy.pl

Dziś pragnę się pochwalić dwoma zdobyczami. Pierwsza to czarna bluza z new looka za 12 zł. Kupiłam jeszcze musztardowy płaszczyk z river island, który jest w pralni. Więc pokaże go wam poźniej (może w końcu w jakimś zestawie). Druga rzecz to spodnie kupione za wygrany bon w sklepie mojejeansy.pl. Miałam duży problem z rozmiarem. W końcu wzięłam taki jaki noszę zazwyczaj, czyli 36. Gdy zobaczyłam je to powiedziałam "nie ma mowy, nie zmieszczę się", ale okazały się bardzo elastyczne i jeszcze pewnie się rozbiją :) Przede mną teraz pytanie "z czym je zestawić?"... jakieś pomysły?




18 komentarzy:

  1. Świetne spodnie. Może z jakąś biała lużną koszulką z super nadrukiem albo z oversizowym swetrem.?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super bluza, zestaw ją z tymi jeansami!

    OdpowiedzUsuń
  3. z oversizowym swetrem bluzka w kolorze burgund <3 do tego najlepiej czarne koturny i będzie idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zajebiście Cię kocham w tych spodenach! seeeexsexsex:*
    uszko ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. sweter z cekinami bardzo mi się podoba tak jak i kolor spodni;)

    OdpowiedzUsuń
  6. spodnie są super ! ;) Zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. spodnie są świetne<3 :)) jeśli lubisz przeglądać modowe blogi zapraszam do mnie:) zachęcam do obserwacji;**

    OdpowiedzUsuń
  8. spodnie boskie! kolor po prostu perfekcyjny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastic!!!;D

    http://paolinasspace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ja bym te spodnie zestawiła z bordo albo karmelem, i pewnie w jakiejś oversizowej wersji, bo one są chyba dość wąskie! ale generalnie ten kolor powinnien dobrze wygladac w wielu wersjach! :)

    piękna bluzka! zazdroszcze!

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.