Szczesliwy dzien?

Dziś jest chyba mój szczęśliwy dzień, wchodząc do lumpeksu o godzinie 12:48 nigdy nie spodziewałabym się, że znajdę taką perełkę. Pisałam w poprzednim poście ze zastanawiam się nad indiankami no i są! Później, że znudzeniem weszłam na fb, kręcę kółkiem w myszce i wchodzę w wyniku konkursu na blogu Angeliki, żeby zobacz komu się poszczęściło... patrzę a tam moje nazwisko ;o Już upatrzyłam sobie co kupie za bon do sklepu mojejeansy.pl :)

Pokaże wam jeszcze nabytki kupione, dzięki wygranej na portalu modna polka :)
PS. Tak z kluczykiem strasznie cuchnie z bliska.





17 komentarzy:

  1. Buty śliczne.
    Obserwuje i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluje :) butki świetne ;) zapraszam do mnie ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. To chyba jednak był szczęśliwy dzień.;) Gratulacje.;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty nie w moim stylu, ale bransoletki fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna bransoletka.

    Zapraszam do mnie: www.vacuumshadow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi honey, love the blog.
    Very good!
    What do you think of following each other?
    kisses.

    OdpowiedzUsuń
  7. ładna biżuteria ;-)

    zapraszam do obserwowania mojego bloga. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. buty są nieziesmkie! :)

    Marynarka jest idealnie dopasowana po zapięciu w talii, ale ramiona ma bardzo duże, nie wiem może ja jestem taka nieproporcjonalna ;)

    zapraszam częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bransoletki super!

    Zapraszam na mojego nowo powstałego bloga ;)
    Pozdrawiam SAVIN

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.