16:20 p.m

Szybkie zdjęcia, wieczorny spacer przerodził się w nocny. Czy ktoś pół roku temu powiedziałby, że to godzina 16? Ja nie... Wracając do spraw modowych. Wszędzie mówi się o kolekcji Versace for H&M. Moim zdaniem to wszystko jest bardzo przereklamowane. Owszem podoba mi się większość sukienek i jedna kurtka, ale ten motyw kwiatowy (charakterystyczny dla Versace) mnie osobiście przeraża...tak jak i ceny.
Co do moje stroju, to wymyślony był na szybko. Komin to tak naprawdę 2 m materiału kupione <tutaj> . Płaszcz ma już dwa lata i jest nie zastąpiony, bo nadal nie znalazłam swojego płaszcza na tę zimę. I uwaga szykuje się misja szycia go niedługo! Spodnie pokazywałam Wam, chyba dwa posty temu. Koturny mam już od wiosny i gdyby nie to, że zamsz się sciera to mogłabym w nich chodzić codziennie!





(szalik - allegro, płaszcz - orsay, worek - h&m, pasek - sh, spodnie - mojejeansy.pl , koturny - deezee)

Sprzedaje platformy kupione na DeeZee za 149 zł. Rozmiar 40/41 ,czyli 26,3 cm. Na mnie są za szerokie..:(
Jeśli jest ktoś chętny, proszę pisać to wystawie je na allegro. Cena 90zł.


27 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się kolor spodni :))
    Zapraszam także do siebie:

    nicolemlotkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. great and funny style!
    http://paquetevistasbien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne buty, mi by było szkoda się z nimi rozstawać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny kolor spodni i swietna torebka! Pozdrawiam:) www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi! I found your blog and it’s gorgeous! I like your sense of style!!Nice photos!

    Fox House giveaway on my blog!
    Take a look and maybe follow?: Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  6. podooba mi się kolor spodni ! i torba !

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo podobaja mi sie buty i jeansy!|

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny look
    zapraszam na konkurs
    http://theshortblackdress.blogspot.com/
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  9. kolor spodni bardzo mi się podoba! chyba będę musiała poszukać jakichś w tym deseniu ;)a już połączenie z pomarańczem super!

    pozdrawiam

    http://curly-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny outfit, od dawna szukam spodni w takim kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  11. buty sliczzne, szkoda, ze nie moj rozmiar :(

    Na moim blogu przedostatni dzień rozdania, do wygrania 4 różne pierścionki od Heavy Cross! Zapraszam :)

    http://alice-cross.blogspot.com/2011/11/giveaway-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Madam, just found your blog. I think it's really lovely. I follow you. Would be great if you could visit my blog. I would be thrilled!

    Kisses from Vienna
    Catherine

    http://fraeuleincatherine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  14. ładne buty :) idealne na sylwestra :)!!

    OdpowiedzUsuń
  15. platformy boskie ;D
    szkoda, że na zdjęciach nie widac lepiej torby !
    + u mnie nowy post, zapraszam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie połączyłaś kolory!

    OdpowiedzUsuń
  17. fajne spodnie :)

    Pozdrawiam,
    Czmiel

    OdpowiedzUsuń
  18. ślicznie wyglądasz. : )
    fajne jeansy i płaszczyk.

    zapraszam do mnie, dopiero zaczynam.

    OdpowiedzUsuń
  19. i dodaję do obserwowanych. : )

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo fajny kolorek spodni;)
    zapraszam do mnie..

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.