focus mall

Dzisiaj zdjęcie i efekty podczas zakupów w Focus Mall. Powiem szczerze ... rozczarowałam się. Szykowałam się na kupno grubych swetrów, zimowego płaszczyka i może butów zimowych. Jak mi się coś spodobało to albo odstraszała cena albo mama komentowała negatywnie. A z czym wyszłam możecie zobaczyć na zdjęciach. Trochę przymierzałam, aby wstawić zdjęcia na modnet.pl .

 To własnie jedna z rzeczy którą moja mama skomentowała mówiąc "piżama i spadochron"

 Tą koszulę kupiłam ale w innym kolorze i to decyzja z ostatniej chwili. I dobrze!

 Tutaj żałuje, że nie kupiłam tej bluzki .. 



 Teraz tą też kupiłabym... chociaż bardziej podobała mi się wersja beżowa, lecz nie było mojego rozmiaru.


No i płaszczyk w którym się zakochałam gdyby nie rękawy.. Wiadomo nasz klimat zapowiada srogą zimę, a tutaj rozkloszowane rękawy + cienki materiał. Szkoda.




I w końcu to co kupiłam..

17 komentarzy:

  1. super post!
    pozdrawiam,
    Klaudia B.

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe 'piżama i spadochron' mi się bardzo podoba!
    Koszula i bluzeczka pod nią są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hohoo, uwielbiam zdjęcia z przymierzalni, sama też tak czasem mam, że 'obfocę się' we wszystkich sklepach :D
    płaszczyk raczej na pogodę jaka jest teraz, na zimę faktycznie się nie nada, a jest śliczny!
    ładnie wyglądasz(:

    OdpowiedzUsuń
  4. ja uwielbiam takie wielkie koszulki! i bardzo często noszę koszulę w dżinsach z brązowym paskiem !

    OdpowiedzUsuń
  5. ah, masz ten worek z h&m !
    zazdroszczę, jest świetny ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się ta torebka-worek, którą kupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hi,
    I am David Iannini, producer and fashion editor of the blog, and Styling Fashionista I woke up.
    I am Brazilian and I found your blog on the Internet searches. I really enjoyed your blog and invite you to meet my!

    http://acordeifashionista.blogspot.com/

    I follow that will follow you too!
    Hug!

    OdpowiedzUsuń
  8. super zdjecia , a ten płaszcz ... marzenie <3

    zapraszam http://my-name-is-friendship.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. też mierzyłam ten płaszczyk, ale na tobie o wiele lepiej wygląda!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ta bluzką 3 kolorowa (biała, burgundowa, różowa) jest genialna

    OdpowiedzUsuń
  11. Jednak zakupy udane:)zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Such a lovely post, I like these photos! Great sense of style!

    Take a look and if you like follow me, I’ll be waiting for you: Cosa mi metto???
    Enter the Shopkempt giveaway on my blog!

    OdpowiedzUsuń
  13. Good idea for a post! ;) Do you mind giving each other a follow? Just let me know when you followed me and I'll follow back! xo Vivi

    OdpowiedzUsuń
  14. plaszczyk jest po prostu wspaniały ,no i ta pierwsza koszulka bardzo mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  15. z jakiego sklepu jest 3 bluzka? ; > CZEMU JEJ NIE KUPIŁAS? genialna! ps po ile? <3 +obserwuję, bo fajnie tu

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.