Warsaw

Dziś post z Warszawy, byłam na wycieczce szkolnej, więc wiadomo nie było okazji do zdjęć outfitu. Z całej wycieczki jak dla mnie oczywiście największą atrakcją były Złote Tarasy. Jak zgram zdjęcia to pokaże Wam co kupiłam. Dziś dużo zdjęć, bo na równi z modą idzie w moim życiu fotografia. I nadal nie mogę się zdecydować po której stronie obiektywu lubię stać.














(płaszcz - river island(sh), koszula,torba - h&m, chustka - sh, buty - h&m(sh), okulary - allegro)

PS. Już nie jestem blondynka : )

17 komentarzy:

  1. też bym się wybrała do złotych tarasów : ) fajne zdjęcia. czekam na zdj ciuchów !


    diariees.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowite zdjęcia.!!!:)
    Bardzo fajna stylizacja.;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na jaki kolor się przefarbowałaś?
    W jakiej miejscowości chodzisz do szkoły, że macie wycieczki do Warszawy?

    OdpowiedzUsuń
  4. Chodzę do szkoły w Tomaszowie Mazowieckim a włosy przefarbowałam na bursztyn :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Amazing post dear and great blog!
    Following! Follow back? <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Warszawa <3
    fajna żółta kurteczka :-)

    Pozdrawiam, zapraszam ponownie :-)
    Czmiel

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny look
    http://theshortblackdress.blogspot.com/

    xxx

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie, do wygrania wybrana przez siebie torba
    Cambridge Satchel. (6 KOLORÓW DO WYBORU- NEONY)

    POZDRAWIAM:*

    OdpowiedzUsuń
  9. urocze zdjęcia, niektóre super obrobione :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mega zdjecia!!!!!!! Świetnie!!!

    obserwuje i zapraszam do obserwowania u mnie:):*

    WESOŁYCH ŚWIĄT!!!
    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna stylizacja ;) Fajne zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę, że jesteśmy dość podobne, ale tylko z upodobań, zainteresowań, może charakteru, bo z wyglądu na pewno nie ;) Chciałbym być taką ładną, zgrabną blondyneczką, brunetką, szatynką, czy jaki tam kolor włosów teraz masz :)
    Też interesuję się modą i fotografią, może nie idzie mi to jakoś świetnie, ale lubię to. Też lubię kupować w sh, o ile lubisz, bo zauważyłam, że masz sporo rzeczy stamtąd, no i też lubię oszczędzać i zawsze szukam jak najtańszych rozwiązań. Taki sknera ze mnie :) Nie wiem, czy dobrze to wszystko wywnioskowałam, a jeśli źle to przepraszam, że oceniam prawie Cię nie znając :)
    Płaszczyk jest cudowny ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. pięknie pięknie ; D
    Wesołych świąt ! :)

    u mnie nowa notka - zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne zdjęcia!
    Wesołych Świąt!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny update:) bardzo interesujacy blog:)

    zapraszam do nas www.fashion-ache.blogspot.com

    xxx K&M

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne zdjęcia :))
    zapraszam do siebie , poobserwujesz ??
    http://pattis-fashion-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.