18astka po raz pierwszy

No to nastał sezon 18astek! Ta jest pierwsza i na pewno nieostatnia. Przy okazji takiego wyjścia i posiadania aparatu, zrobiliśmy z chłopakiem kilka zdjęć. Niedawno dowiedział on się o moim blogu i ku mojemu zdziwieniu zapragnął pomoc mi w jego prowadzeniu. Więc od teraz mogą pojawiać się tu zestawy podwójne. A do tego chyba zmienimy nazwę... na OP & AD, jak łatwo się domyśleć są to skróty od naszych imion i nazwisk. Jeśli chodzi o to co mam na sobie to zestawienie na szybko, w którym chcieliśmy do siebie pasować. Stąd też brąz w kolorze jego koszuli na moich paznokciach (nie wiem czy jest widoczny). A te rajstopy to te, o których pisałam w studniówkowym poście. Niestety była to ich druga i ostania impreza ;d

P.S Mogę też się pochwalić, że już mam nawet zdjęcia na następny post!







 (sukienka - danity, rajstopy - bez marki, torebka,pierścionek - ny (allegro))

12 komentarzy:

  1. Świetne rajstopy ! :D
    śliczna z Was para :P

    OdpowiedzUsuń
  2. no świetnie wyglądałaś.!!:) Szkoda że ostatni żywot rajstop;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie podobaja mi sie rajstopy,ale tak to wszystko cudowne<3
    a u mnie konkurs do wygrania 50zl na buty:)
    zapraszam.buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Organizuję konkurs, chcesz wziąć udział? http://raroika.blogspot.com/2012/01/konkurs-raroika.html Pozdrawiam, raroika :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie wyglądałaś ):)::






    zapraszamy do nas:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś śliczna!


    www.style-road.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny outfit . Zapraszam do mnie .

    OdpowiedzUsuń
  8. jaka stylowa para! świetny zestaw Twój i Jego:)

    OdpowiedzUsuń
  9. piekny mialas makijaz;)
    aleksandra-fortuna.blogspot.co

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądaliście oboje rewelacyjnie! Pasujecie do siebie!

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.