Even on Friday

Znów jestem zmuszona dodać domowe zdjęcia, ale brak fotografa i pogoda dają o sobie znać w taki sposób. Na pewno nie jedna z Was też ma taki problem, więc mam nadzieje, że mnie zrozumiecie :) Jeśli chodzi o to co mam na sobie. Był to pomysł na szybko. Zaczęło się od tego, że na wielu innych blogach zauważyłam wspaniałe połączenie sweterka i koszuli w dowolnych kolorach. Sama zapragnęłam, więc się tak ubrać. Sweter mam już od grudnia, a ile lat ma koszula nawet nie pamiętam! Pod szyją nadal czułam, że jest "pusto". Założyłam długi złoty naszyjnik, ale to nie było to. Wyciągnęłam pasek od bluzki mojej mamy i zawiązał pod szyją... efekt? Mi się bardzo podoba, a Wam? Dalej poszło już gładko, bandażowa spódnica, gładkie czarne rajstopy i ulubione części garderoby ostatnio, czyli czarne botki i ruda torba. Dodatki to bransoletki, które już widzieliście, a zegarek to ostatni zakup z allegro.  





(sweterek, spódniczka, bransoletki - h&m, koszula - cropp, botki, zegarek - allegro) 

11 komentarzy:

  1. niezły set:) spódniczka fantazyjna, świetnie ją zastawiłaś z resztą:) a ciemna kokardka pod szyją jest ostatnio dosyć modna, mnie też urzeka:) jednak butki założyłabym rude - do torby, bo tak lubię:)
    a! pozwól, że zapytam... jak ma się tytuł do treści notki? bo jedynie tego nie rozumiem;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny zegareczek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz świetnie, pomysł z kokardką rzeczywiście fajny :D aż dziw, że takie fajne rzeczy wychodzą tak prosto :D
    + ale masz nogi :D !!

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiamm te botki.!:)) Ja też uwielbiam takie połączenia i look jest świetny.;)

    OdpowiedzUsuń
  5. inglorion: dziekuje :* Zdjęcia były robione w piątek i to 13astego ,dlatego taki tytuł :) Zgadzam się ,gdybym miała rude botki to też bym załozyła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawa spódniczka ;) i przepiękny nagłówek!

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajna torba i spódniczka :)
    zapraszam do mnie w wolnym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Olga chcemy wiecej !

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietna spódniczka. "wstążeczka" dodaje szyku. Ładne czesanie na studniówkę :)

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.