Hairhairhair..

Ten post piszę wyłącznie na prośbę jednej osoby. Uwielbiam Cię mała:* Wiem, że teraz wiele się zmieni, pomimo niechcianemu wzrostowi oglądających osób z mojego najbliższego otoczenie zdecydowałam się nie usuwać bloga, choć naszły mnie takie myśli. Tylko proszę Was cwaniaczki o szczere komentowanie.

A teraz co do tytułu. Ostatnio w moim życiu zaszła wielka zmiana jeśli chodzi o mój wygląd. Nareszcie (od 17 lat na to czekałam) mogę publicznie pokazywać moje "płaskie" już uszy. Przez co po głowie chodzą mi tylko nowe fryzury i ciekawe upięcia. Na razie większości nie potrafię wykonać, ale mam nadzieję, że to się zmieni. Jeśli chodzi o moje włosy to obecnie czekam na powrót do swojego blondu i ewentualnie później go rozjaśnię. Myślę, że kondycja mojego "włosia" powinna się teraz poprawić przez rzadsze używanie prostownicy a wiekszą ilość warkoczy czy kucyków na mojej głowie. No i pewnie jak większość dziewczyn marzę sobie o długich, zdrowych włosach do pasa.. ah!










zrodlo - loveit.pl

I na koniec, tylko ja :)

18 komentarzy:

  1. Jesteś śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  2. te fryzury sa przeboskie! ah <3

    www.hellomaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne upięcia włosków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też chce mieć długie i zdrowe włosy;) A uczesania są bardzo ciekawe;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie w którym wygrać można wybraną przez siebie sukienkę ze sklepu inlovewithfashion.com
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Nasza Gwiazda !;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz śliczną szminkę. No piękny jest ten kolor. Mnie też się strasznie te fryzury podobają. Chciałam z nich wybrać coś na osiemnastkę, ale nie mogę się zdecydować

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecudną masz szminkę na ustach - czy możesz zdradzić firmę?
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szminka to Oriflame, Giordani Gold :)

      Usuń
  9. me encantan los peinados!! adoro las trenzas!!=).te sigo =)!! besos!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fryzury są rewelacyjne! Niech mi te włosy szybciej rosną!!! :D

    Pozdrawiam i zapraszam www.mojemaleopowiesci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne fryzury.
    Dobrze Ci w czerwonej szmince! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne fryzury - 5 jest moja ulubiona :)

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.