Rękawiczkowy post

Nastąpiły zmiany w moim życiu (nie koniecznie dobre), więc tutaj też kilka zmian. Jak wam się podoba nagłówek? Choć jest chwilowy i był to pomysł na szybko to musiałam zmienić poprzedni. Niedługo zmieni się adres bloga i nieco jego formuła.

Wymyśliłam sobie, że napisze dziś o... rękawiczkach. Ktoś uzna, że to idiotyczne, ale ja mam z nimi nie lada problem. Nigdy nie byłam "rękawiczkomaniaczką". Nie mogę się zdecydować, wybrać elegancje czy ciepełko. Nigdy też nie udało mi się też tego połączyć. W tym roku jeszcze nie szukałam rękawiczek, bo myślałam, że jakoś uda mi się przetrwać tę niby zimę. Lecz nastąpił taki czas, że łapki zaczęły marznąć, a ja zastanawiać się nam nową parą. Niedługo zaprezentuje wam mój nowy płaszczyk, więc i przydałby się też rękawiczki. Najlepsze jest to, że właściwie w sklepach nic nie ma (a ja nie mam czasu na zakupy) i przeglądając nawet sklepy internetowe znalazłam jedynie dwie pary, właściwie to jedną.. Te z zary urzekły mnie ze względu na ćwieki, no i poza tym obecnie szukam czarnych :)
(1.zara79,90%, 2. beresha19,90%)

Następnie przedstawię wam moją biedną kolekcję. Cztery pierwsze to rękawiczki skórzane w rożnych kolorach. Kupowane w zwykłych tomaszowskich sklepach lub na allegro. Są eleganckie i moja mama kupuje je co roku. Teraz przydałby mi się jakieś w odcieniu karmelowym, ale oczywiście jak na złość takie nie wpadły w moje ręce. Dwie kolejne pary to grube rękawiczki na polarze, które nie preferuje na co dzień (lecz na kulig). Ostatnia para to obecnie moją ulubiona, chyba ze względu na te wzory a'la norweskie. A wy jakie lubicie najbardziej? Może ktoś podeślecie mi jakiś link? 


A tak, żeby zostawić Was z taką tezą.. Obecnie postawiłabym na ciepło, później dopiero na elegancję. Choć duże, grube, najlepiej wełniane rękawiczki też oczywiście mogą być stylowe i modne. Przykład?


(źródło - loveit.pl)

11 komentarzy:

  1. Ja preferuje duże rękawiczki z jednym palcem. ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. biedna kolekcja ale całkiem całkiem :D:D





    zapraszamy do nas:):)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tez mam zawsze problem z wyborem idealnych rękawiczek ;/ stawiam zawsze jednak na to żeby były ciepłe ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak kupowałam w tamtym roku rękawiczki to wybór zajął mi 2 godziny : D
    też mam mało rękawiczek i zawsze jest problem z kupieniem fajnych.
    aktualnie chodzę w takich w czarno-niebieskie paski ze zdejmowanymi palcami. nie jest w nich za ciepło :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Te pierwsze są super;D.
    Rock;).
    Bardzo będę zadowolona jak rzucisz okiem na moje stylizacje;), zapraszam;).
    Ps: Obserwujemy?;).

    OdpowiedzUsuń
  6. zawsze mam problem z kupnem rękawiczek ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. to ostatnie zdjęcie jest takie piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne sety, ale znajdz lepszego fotografa!

    OdpowiedzUsuń
  9. Te przedostatnie są cudne !! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przyszłoby mi do głowy pisać post o rękawiczkach:P Te z ćwiekami są fajne;)

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.