Studniowka

Dziś chciałam wam pokazać moje kreacje i fryzurę na studniówkę. Z racji tego ,że to nie była moja studniówka (byłam delegacją klas drugich) wybrałam dwie krótkie sukienki. Żałuje tylko braku zdjęć całości stylizacji. Za to mogę wam pokazać mój nowy kolor włosów. Co prawda mam go już jakiś czas, więc odrobinę rozjaśniał. Zdjęcia były robione przed makijażem, dlatego musicie mi wybaczyć te worki przed oczami.



(1.sukienka - asos, buty - deezee, kopertówka - atmosphere 2.sukienka,kopertówka - h&m, buty - ccc, pierścionek - cubus)

Do pierwszego zestawu była jeszcze beżowa marynarka i biżuteria. Sukienka leży na odwrót ,gdyż tył jest bardziej efektowny. A do drugiego oryginalne rajstopy imitujące pończochy i złote bransoletki. Jedyne jakie mam zdjęcie z chłopakiem :



17 komentarzy:

  1. sweitna fryzura!

    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fryzurkę mialas po prostu boską ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej fryzra świetna!!;)) Stylizacje również.;D

    OdpowiedzUsuń
  4. ten drugi zestaw bardziej mi się podoba. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. oba zestawy świetne i naprawdę świetne dodatki. na ta tiulową sukienkę polowałam długo, mam nadzieję, że jeszcze kiedyś uda mi się ja kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna Stylizacja zapraszam do mnie:)
    http://littlefestgirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wprost genialna fryzura. Zapraszam do siebie http://karo-just-me.blogspot.com/ Dodaję do obserwowanych i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Intrygujące upięćie!:)
    Podoba mi się!:)

    Zapraszam do mnie na konkurs!:)
    Do wygrania karta podarunkowa do Zary!:)

    http://wwwczekofashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. buty były wygodne? moja ulubiona firma deezee, musze cos sobie zakupic u nich na zblizajaca sie wiosne ;D

    a fryzure sama zrobilas, bo az ciezko uwierzyc? ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. BRAIN FOR SALE: Nude szpilki niestety nie wygodnie ,a do tego za szerokie jak na mnie :( Fryzura zrobiona u fryzjera :)

    OdpowiedzUsuń
  11. i love that hair style > < and thoes black dress outfits are so cute

    OdpowiedzUsuń
  12. propozycja sukienki po lewej jest swietna ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. ta 2 sukienka jest przeeeeeeeśliczna !! :) szkoda że już miałam studniówkę 5 lat temu :( obserwujemy i zapraszamy do obserwowania !!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. można wiedzieć u którego byłaś fryzjera :)?

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.