18astka po raz trzeci

Mam nadzieję, że nie zamęczę Was postami tego typu. Na razie to chyba ostatni. Dziś pokaże kolejny mój projekt zrealizowany przez moja krawcową. A mianowicie marzyła mi się sukienka typu baskinka. Co do koloru długo się zastanawiałam, a decyzję podjęłam w ostatniej chwili. Mój wybór wahał się po między ów czerwienią i "beżem jesieni" (tak ten kolor nazwał sprzedawca). Jeśli ktoś szuka materiału na taka sukienkę to proponuje wpisać na allegro po prostu "gruba dzianina". Wybór kolorów jest duży, lecz muszę przyznać, że jakość materiału mnie nie zadowala. Już po pierwszym praniu widać ślady użytkowania i lekkie zmechacenia... a więc beżową sukienkę pokaże mam nadzieje wkrótce.

Do mojej baskinki dobrałam nowe czerwone czółenka. Normalnie założyłabym czarne, ale czerwone dostałam dzień przed imprezą i nie mogłam się powstrzymać, żeby ich nie przetestować. Szczerze? Sprawdziły się, ale nie do końca. Z powodu braku platformy (nie mogłam sobie na nią pozwolić, że względu na mój wzrost) czułam całe podłoże. Plusem jest to, że są odpowiednio wyprofilowane. Następnym punktem powinny być rajstopy, pewnie powiecie, że prześwitująca czerń nie jest odpowiednia (też tak uważam), ale linia z tyłu mnie urzekła. No i do tego wszystkiego złote dodatki, czarne paznokcie i jedziemy! 





(ona: buty - atmosphere, rajstopy - gatta, bransoletki - h&m)
(on: koszula - h&m, szelki - allegro, spodnie - ny, buty, zegarek - gino rossi)

19 komentarzy:

  1. ale ładnie razem wyglądacie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrana z Was para, od razu widać, że wszystko Wam się układa :) cudowna sukienka ! Świetny blog. Pozdrawiam x



    http://mfashionmyobsession.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna sukienka.. :) Super w niej wyglądasz.

    Pozdrawiam, http://lady-in-high-heels.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Heh , bardzo fajnie ;)
    zgadzam się z moim poprzednikiem .
    I masz takie ładne włosy !

    weloveefashion.blogspot.com
    licze na komentarz


    szczesliwaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. oo koleżanko, wyglądasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. noo świetnie razem wyglądacie!
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pieknie Ci w tej sukience ,a Twoj partner ma wspaniałe czerwone szelki!

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, świetnie wyglądacie. Twoja sukienka jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wyglądacie :D i te szelki są fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna sukienka, wszyscy czekamy na kolejny post!częściej, częsciej!

    OdpowiedzUsuń
  11. mogłabyś zrobić post o kosmetykach jakich używasz?

    OdpowiedzUsuń
  12. a kiedy coś o walentynkach?!

    OdpowiedzUsuń
  13. superowy krój sukienki i oczywiści kolor :-))

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowna z Was para. Dopasowani byliście idealnie. I bardzo fajnie, że przełamałaś to szelkami a nie klasycznym krawatem. Sukienka w jednym z moich ulubionych fasonów. Najprawdopodobniej również się skuszę :).

    Gorąco pozdrawiam :*

    Buziak

    OdpowiedzUsuń
  15. super razem wyglądacie:))
    śliczna sukienka:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Kurcze dziewczyno Ty powinnas byc stylistkam ody. Chlopaka wystylizowalas na retro z czasow miedzywojennych, a Ty tak gustownie i pieknie, az brak slow. Gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.