Baza

Nie wiem od czego Wy zaczynacie dobierać swoje zestawy, stylizacje czy stroje. Ja lubię zaczynać od "bazy". Tak nazywam ubrania, dodatki, które są pierwsze w mojej głowie i do których dobieram resztę. Najczęściej to rzeczy nowe i wtedy jest łatwo. Mogą być też to buty, bo wiadomo, że ich mamy mniej niż ciuchów.

Problem pojawił się wczoraj. Kiedy to po szkole chciałam się wybrać na zdjęcia. Wiadomo, że w szkole liczy się głownie wygoda, ale nie chciałam, żeby to był jakiś zwyczajny zestaw. Najczęściej w to co się ubiorę planuje wieczorem, gdy zapomnę to mam duży problem, ale to już inna dłuższa historia. No i wczoraj grzebiąc w szafie, znalazłam kilka rzeczy od których można by zacząć. Wahałam się nad oliwkową sukienką, no ale to eliminuje wygodę i płaskie buty. Później pojawił się problem ciepła, więc może jakiś sweterek? Znalazłam ten  z listopadowego posta, ale też mnie nie przekonywał. W końcu (w sumie z braku laku) zdecydowałam się na tę bluzkę, w rzeczywistości jest ona bardziej bordowa niż na zdjęciach. Jak mi wyszło dobranie reszty... Sami oceńcie :).






 (ona: komin - allegro, bluzka,spodnie - zara, buty - sequinshoes, marynarka - bershka(sh))

17 komentarzy:

  1. Jeszcze nie powiedziałaś skąd jest żakiet ;)
    Mi się stylizacja podoba jeżeli jest właśnie marynarka :) bez to tak jak już napisałaś czyli jest dość prosto :) Średnio podoba mi się jak 'zarobiłaś' szalik-komin, ja bym to trochę inaczej zrobiła, ale uznaję zasadę, że autorce ma się podobać najbardziej;)

    OdpowiedzUsuń
  2. oboje fajnie wyglądacie.
    a kolor lakieru do paznokci - prześliczny :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne wyglądasz! Płaszczyk jest prześliczny!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny jest kolor tej bluzki:) poza tym zazdroszcze butow

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się Twoja stylizacja! Dużo śniegu, tylko pozazdrościć;)

    OdpowiedzUsuń
  6. witam kolejną/kolejne osoby z Tomaszowa...
    bardzo fajny blog i super ubrane osoby :)
    zapraszam do mnie +dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny płaszczyk kochana;) Świetny blog;)

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się ten różowy zimowy płaszczyk xD szczególnie do ciemnych dodatków i oczywiście ciemnego dołu

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, you look so nice! I love whole outfit and especially that combo of cinnamon and black colors, aaand I like your boyfriend(?) too;)=)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale masz miętusowe paznokcie! Wybacz ale bardziej podoba mi się outfit partnera xd

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi zestawienie kolorów ;) uroczy płaszczyk i do tego miętowe paznokcie - super! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. kocham ten kolor paznokci!

    www.aleksandres.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  13. JAK ZWYKLE PRZEŚLICZNE ZDJĘCIA !

    ZAPRASZAMY DO NAS NA NOWĄ NOTKĘ :

    http://oneloveonedna.blogspot.com/2012/02/so-i-am.html
    http://oneloveonedna.blogspot.com/2012/02/so-i-am.html

    XOXO GURL !

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądacie! :0
    A twój kolor paznokci jest cuuudny!
    Zapraszam na naszego początkującego bloga o modzie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wszystko mi się tutaj podoba :)
    pozdrawiam ;)
    http://mamnaimieweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. sweitny lakier do paznokci;)
    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.