Beige dress

Obiecałam Wam pokazać drugą sukienkę uszytą przez krawcową na wzór tej z zary, więc słowa dotrzymuje. Choć pogoda nadal nie pozwala na robienie fajnych zdjęć... jak nie niska temperatura to dzisiaj wiał u mnie straszny wiatr. Wracając do tego co mam na sobie. Jest to prosty zestaw, podobnie byłam ubrana na imprezę urodzinową kolegi, ale myślę, że ten stój przyda się też na inne okazje. Uważam, że ta sukienka jest uniwersalna. Można założyć czarne kryjące rajstopy i szpilki jak tutaj, ale także cieliste rajstopy (lub bez) plus balerinki i już wiosną będziemy mogły wyskoczyć tak ubrane na miasto. A Wy jak myślicie?

Kolejny raz towarzyszył mi mój cudowny mężczyzna. Jego strój jest 'inspirowany' piosenką Jay-Z & Kanye West - "Niggas In Paris",  która towarzyszyła nam przez cały czas. No i jak sami widzieliście ja chciałam mieć bordowe spodnie, ale ma je on. Zaproponowałam czarne dodatki, bo takie bezpieczne połączenia najbardziej lubię. On ubierając się wziął to pod uwagę i teraz możecie go też ocenić. 

Enjoy!








 (ona: sukienka - diy, torba -  allegro, bransoletki - h&m, buty - ccc, rajstopy - zwykły sklep)

(on: t-shirt - h&m, sweterek - ny, spodnie - bershka, buty - adidas, zegarek - gino rossi)



30 komentarzy:

  1. Śliczniee! <33

    bad-intoxication.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki przystojny mężczyzna! Ty też wyglądasz niczego sobie ;)))

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  3. oboje wyglądacie rewelacyjnie, a Twoja sukienka piękna!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczna sukienka ;) Lubie taki fason ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestaw ;D
    Cudny <3
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili <3

    OdpowiedzUsuń
  6. jestescie swietni !
    boska torba i sukienka, mam podobne :D

    OdpowiedzUsuń
  7. http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=24648109

    super kolor włosow!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna ta sukienka, ale ja bym się pokusiła o 3/4 rękaw :D no i na pewno zapłaciłaś dużo mniej niż w zarze! Też przekonałam się do szycia i o wiele tańszym kosztem nabyłam wymarzoną sukienkę na 100dn :) Kolor spodni Twojego mężczyzny również genialny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna z Was para :)
    Urocza sukieneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna sukienka, buty i pięknie ubrany i wgl. piękny ten Twój meżczyzna :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiecej Twojego partnera prosimy!. Fajne stylizacje

    OdpowiedzUsuń
  12. Krawcowa stanowi świetną alternatywę dla tych "szalenie drogich rzeczy bez, których nie możemy się obejść" ;) Sukienka wyszła wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
  13. FENOMENALNIE WYSZŁA TA SUKIENKA !! POZAZDROŚCIĆ



    PS U NAS PIERWSZY KONKURS, ZAPRASZAMY SERDECZNIE !!

    http://www.oneloveonedna.blogspot.com/2012/02/so-i-am-giveaway.html

    http://www.oneloveonedna.blogspot.com/2012/02/so-i-am-giveaway.html

    XOXO

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta sukienka jest naprawdę prześliczna i uniwersalna. Nosiłabym we wszystkich porach roku:)

    OdpowiedzUsuń
  15. swietna sukieneczka<3

    chetnie oddam te włosy,mam ich dosc:D

    OdpowiedzUsuń
  16. piekna ta sukienka ! cudna ! zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania bon do hm :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna sukienka! Wyglądasz ślicznie. A chłopak wygląda wspaniale! Ciężko o dobrze ubranego faceta. ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, M.
    http://m-jak-maja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczna sukienka. Zrobiłaś ją sama?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak napisałam w notce to robota mojej sąsiadki, krawcowej :)

      Usuń
  19. Sukienka świetna :0 a chłopak stylowo ubrany hyhy:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo przyjemna, a w połączeniu z kolorem Twoich włosów - miodzio :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ohh nice , very well
    Visit the new fashion blog

    CHNfashion.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowna sukienka i cudowna Ty. ;))

    Zapraszam na mój blog, jeśli Ci się spodoba zachęcam do obserwacji i częstszych odwiedzin. ;)
    Miłego dnia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Sukienka i buty urocze! Ale ta torebka na wzór zarowej- kompletnie nie rozumiem szału na nią.

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne stylizacje!!
    obserwuję i zapraszam;)

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.