Burberry Prorsum jesień zima 2012/2013

Wczoraj o 17:00 w Londynie odbył się pokaz Burberry Prorsum jesień zima 2012/2013. Ja trafiłam na niego dzięki linkowi na fanpagu jednej z blogerek. I ku mojemu zdziwieniu pokaz bardzo mi się spodobał. Po pierwsze wspaniałe kolory i niezwykłe ich połączenia. Wiele form bardzo mnie zaskoczyło. Do tego wszystkiego wspaniała muzyka (jeśli ktoś zna tytuły, proszę o kontakt). Najbardziej spodobał mi się drugi utwór. No i to przeszklone, przestrzenne wnętrze niczym wielka szklarnia -  cudo. A teraz po kolei to co mnie zachwyciło...aż brakuję przymiotników.

Pierwsze co mi się rzuciło w oczy to niezwykłe torby, w przeróżnych kolorach!

Piękny płaszcz w klasycznym kolorze, ale z brązową baskinką!

Wiele razy pojawiały się wypchane kieszenie, czego tutaj dokładnie nie widać.

Niezwykła tulipanowa spódnica, a do tego to kto by się spodziewał zielony element. I czy szerokie pasy są nadal modne?

Wszystkie kreację miały podkreśloną talię paskiem, co mnie urzekło. 

Trzy stroje były wykonane z bardzo dziwnego materiały, jakby frędzle...

 Totalnie na kolana padłam, jeśli chodzi o męską kolekcję. Ci mężczyźni wyglądali wspaniale w takim trochę angielskim stylu.

 Kilku z nich posiadało gustowny parasol...

 A inni mieli torbę...

 Tutaj się zakochałam i to nie tylko w połączaniu kolorów..

 Kolejny wspaniały płaszcz, ile bym dała za chociaż jeden z nich...

 Charakterystyczne spódnice z falbaną...

 Zaskoczyły mnie krótkie puchowe kurteczki, niekoniecznie pozytywnie. Ale za to zwróćcie uwagę na cudne rękawiczki i kopertówki, nie tylko na tym zdjęciu.


Tutaj dokładniej widać kopertówkę, która pojawiła się w wielu kolorach...takich jak tu, czarna, ciemno zielona i chyba beżowa.



To już ostania kreacja, płaszcz w cudnym kolorze i niezwykłym fasonie. Dla mnie zdecydowany hit! No i chyba na mojej ulubionej modelce z tego pokazu.


A na koniec spadł deszcz! Oczywiście tylko na zewnątrz, wewnątrz konfetti. Modele i modelki wyszli na ostatnie przejście z parasolami w podobnej kolorystyce co ubrania. Pięknie!

Odsyłam na fashvideos.com, jeśli ktoś nie widział ! POLECAM!

3 komentarze:

  1. Wow rzeczywiście niezwykła kolekcja ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kolekcja! Bardzo fajne kroje idealnie idą w parze z jesienną kolorystyką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kolekcja! Dobrze powiedziane ;p

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.