Must have for spring

No to czas najwyższy zacząć przygotowania do wiosny. Ja dziś pokaże Wam co planuję kupić w najbliższym czasie, a może jakiś dobry duszek sprezentuje mi coś z tej listy :) Zaczniemy od dołu..



 Lordsy czy loafers, jak kto woli. Na wiosnę przydałby się, pierwsze pochodzą z deezee. Drugie znalazłam w wyszukiwarce, ale wiem ze były dostępne na romwe.
A to moja miłość.. oczywiście jak na złość gdy chciałam je kupić już ich nie było, również deezee. Jeśli ktokolwiek widział, ktokolwiek wie proszę o wiadomość. Rozmiar 40.


Bordowe, burgundowe - nieważne! Chce! Pierwsze pochodzą z allegro (69,90), a drugie to zara (159,90).

Podobnie jest z miętowymi rurkami, choć te nie są idealne... mogłyby być jaśniejsze.

Miłość do mięty nie ustaje, bo przecież nachodzi sezon pasteli! Bershka (44,90)

Koszula mgiełka, taki klasyk trzeba mieć. H&M (39,90) Oczywiście w grę wchodzą też mgiełki w innych kolorach.. brzoskiwiowy? butelkowa zieleń? TAK!

Tutaj chyba najbardziej kusi cena. H&M (39,90)

Obie pochodzą z zary, choć są w zawrotnych cenach 149 i 169 PLN to bardziej chodzi mi o to, żeby pokazać wam moją sympatię do kołnierzyków.

Tutaj również zara (199,00), ale w tym wypadku tych kolorów i krojów chyba się nie da zastąpić.

Podobna historia, piękne kolor i fasony. Pierwsza 369 PLN bodajże, druga 399 PLN...


 Klasyczny trencz z Stradivarius (129,90)

 Czas na torebki. Czerwona kopertówka, przydałaby się do szpilek w tym samym kolorze, które już widzieliście - allegro (34,90).
I tu pojawia się moja rozpacz.. Byłaby już w moich rękach gdyby nie jej nagłe zniknięcie ze sklepu internetowego.. Więc pytam gdzie jesteś?

Tę torebkę widziałam kiedyś na allegro za 79,90, a teraz poszukując jej znalazłam jedynie czarną za 240 złotych chyba..
Szerokie bransolety, których nigdy nie mogę znaleźć na allegro, a w sklepach zawsze jakoś niefortunnie je odkładam tłumacząc, że kupie je innym razem. Ale powracają do mnie jak bumerang. H&M i ASOS?

Ostatnio jedna z blogerek napisała, że collar tips są już nawet na allegro. Więc i ja rezygnując z niepotrzebnych kosztów planuje ich zakup. 

Art ring, tego wyboru nie muszę chyba tłumaczyć.

No i złota obroża, naszyjnik z H&M, widziałam wiele wersji. Te szerokie grubsze mi się bardziej podobają, ale akurat nie mogłam znaleźć - allegro(19,90)


Do tego dochodzą inne rzeczy, ale nie chciałam przesadzać z długością notki. Są to min. czarne szpilki, ciekawa spódniczka najlepiej z wysokim stanem, klasyczne duże okulary, gorset do szortów, czarna marynarka, nausznica czy kilka t-T-shirtów o interesujących nadrukach : )

Zdjęcie pochodzą z allegro, stron internetowych producentów lub wyszukiwarki.

11 komentarzy:

  1. Cudowne te rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ten złoty sweterek z H&M widziałam na allegro po 120 zł właśnie

    OdpowiedzUsuń
  3. brązowe buty a la lita to też moja miłość, której nie mogę nigdzie znaleźć

    OdpowiedzUsuń
  4. oj tak, lordsy także u mnie są na liście must have
    zapraszam do konkursiu na moim blogu

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam kupować ten sweterek w takim delikatnie niebieskim odcieniu chyba ze bershki jest:)

    OdpowiedzUsuń
  6. kolor miętowy to faktycznie hit tej wiosny! a sweterek jest cudny i wygląda na taki lekki.
    super post!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczna lista 'must have' ;) Większość z niej mile widziałabym i w swojej garderobie ;)

    Pozdrawiam,
    Desire

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak naprawdę większość z tej listy rzeczy mogła by się znaleźć na mojej;) Świetny wybór kochana;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam bardzo podobną listę must have :)

    OdpowiedzUsuń
  10. trafna lista , wiele z tych rzecz juz mam w szafie , ale jeszcze troche do zakupienia :(

    OdpowiedzUsuń
  11. ja już od dawna szukam loafersów z ćwiekami, i w żadnych polskich sklepach online nie ma.. szkoda, bo są cudowne <3

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.