Winterowe love

Miał być post z dnia w Wawie, ale jak zwykle nie wyszło... Jedyne co udało mi się zdziałać i jestem z tego zadowolona to zakup nowych spodni. Wyprzedaże nadal trwają, choć po raz kolejny muszę stwierdzić, że są one nie dla mnie. Na pierwsze wyprzedaże nigdy nie chodzę choćby z tego powodu, że w moim mieście nie ma porządnego centrum handlowego. Jadąc wczoraj do galerii Arkadia myślałam, że szał w sklepach już się skończył i ja nie napalając się na żadne przeceny, spokojnie coś kupię. Nic bardziej mylnego... Ciuchy porozwalane (damski pojedynczy kozak z Zarze na dziale męskim), kolejki do kasy i przymierzalni... masakra. Zaliczając tylko jedną kolejkę w zarze odpuściłam resztę. Gdy coś mi się spodobało to albo brak rozmiaru albo cena za wysoka. Choć jednej czarnej bluzy z cekinami, żałuję do teraz..Jeśli dobrze spojrzałam to przecena z 124,90 na 20 zł...






(ona: czapka,sweterek - h&m, bluzka - mohito, spodnie - zara, buty - sequinshoes, rękawiczki - new look, zegarek - ice watch(allegro))

7 komentarzy:

  1. Przecudowny kolor płaszcza [ona] :D a z kolei on ma świetne guziki w płaszczu :D nie wiem czemu ostatnio mam manie na płaszczyki :)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądacie niesamowicie !

    OdpowiedzUsuń
  3. nice. xx


    p.s. I'm having a giveaway from the leather satchel co. if you'd like to check it out. :)
    devorelebeaumonstre.com

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny płaszcz :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie razem wygladacie !:>

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.