Zmiana

Zmiany! Mam nadzieję, że na stałe. Mam nadzieję, że niektóre nawet na całe życie. Niby tylko jeden fakt, ale tak bardzo istoty nie pozwala mi być szczęśliwą. Wiem, że to kiedyś może odbić się dobrze na mojej... naszej przyszłości, ale teraz spędza mi to sen z powiek. Jednocześnie wierzę, wiem, że będzie dobrze. Jeśli tylko nie popełnię jakiejś głupoty bez przemyślenia i pod wpływem emocji. Na razie mam dużo czasu na refleksje, więc wszystko skrupulatnie planuje. Szkoda tylko, że najlepsze pomysły przychodzą mi przed snem, kiedy już nie mam jak ich zapisać, więc niektóre z nich uciekają w niepamięć. Ale cóż... chyba najważniejsze jest to, że jestem zadowolona ze swojego życia. Gdybym tylko potrafiła wygonić z siebie tego okropnego lenia! Walczę z nim jak mogę, ale jest taki silny. Zawsze gdy wygrywa, czuję się dobrze lecz tylko na chwilę, bo później przychodzi złość na samą siebie. Co ja będę tu was zanudzać, biorę się do roboty i obiecuję Wam poprawę!

Znów głupio wyszło! Miałam napisać przecież o zmianie nazwy bloga, a przeszłam na tematy uczuciowo-życiowe. Ale czy to źle być tak szczęśliwie zakochaną? W głowie tylko on...

Ekhem.. a więc! Długo myślałam nad nazwą bloga. Chciałam ją zmienić od początku, tak żeby pasowała i do mojej osobowości, do tego co tu zamieszczam i była choć trochę "chwytliwa". Udało mi się? Zobaczymy. Pierwszego członku chyba nie muszę tłumaczyć... Ale za to "BLACKMAIL - szantaż" wpadł mi do głowy gdy pewne osoby zarzuciły mi, że jestem małą, czasem okropna szantażystka. No dobrze to prawda. Ale czy coś w tym złego? Choć ja bym to nazwała po prostu siłą perswazji i umiejętnością przekonywania do swoich racji. Gdy na czymś mi zależy walczę do końca i rzadko odpuszczam, więc uważajcie : )

PS Jeśli ktoś przeczytał całe te wypociny to gratuluję :)


i teraz się pojawia pytanie.. który?

3 komentarze:

  1. lepszy ten z nogami, bo na pierwszym niebardzo widać napis:*:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie ten drugi :) Bardzo dobrze na nim widać napis :) I ogólnie jest jakiś ciekawszy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego breloka już nie mam, ale mogę zrobić identyczny lub z dowolnie wybranymi zawieszkami;)

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.