2x converse!

Dziś kolejny raz mogę Wam pokazać efekty "sesji" z Arczim. Tym razem nie podpowiadałam mu co do stroju, ale coś mi mówiło, że założy białe conversy. Tak się złożyło, że i ja wczoraj odebrałam paczkę z moimi białymi klasykami. Choć wcześniej nie nosiłam trampek i bałam się tej nieco wyższej podeszwy zdecydowałam się na ich zamówienie ze względu na uniwersalność. Zapewniają mi również wygodę, bo do koszuli i eleganckiej torby tak jak dziś nie muszę zakładać botek czy szpilek. Takie zestaw przyda mi się również do szkoły.
Zazwyczaj zestawy zaczynam komponować od butów, ze względu na ich mniejszą ilość w okresie zimowym. Dobrze, że już nadchodzi wiosna i ten problem będzie się sam rozwiązywał, w grę zaczną wchodzić balerinki, trampeczki, gladiatorki, sandałki, a może lordsy. Z niecierpliwością jak zapewne większość czekam na ten czas. I nie martwcie się, mimo słońca mieliśmy ze sobą kurtki : )

Już czekam na kolejne paczki od allegrowiczów, w końcu będzie co pokazać! A no i dostałam przedwczesny prezent urodzinowy od mojego chłopaka, więc też niedługo zaprezentuję co to jest. Pewnie domyślacie się że pewnym ułatwieniem była dla niego lista must have, a ja podpowiem Wam, że są to górne części garderoby. Jeszcze raz Ci skarbie dziękuje! 












(koszula - bershka, pasek, spodnie - sh, buty - converse, okulary - zwykły sklep, bransoletka - butik, zegarek, kolczyki - allegro)

 (koszula - vintage, t-shirt - c&a, spodnie - h&m, buty - converse, zegarek - hiszpański sklep)


24 komentarze:

  1. Jak ślicznie. ;)

    Zapraszam do mnie:

    http://karolina-inspiracje.blogspot.com/

    http://karolina-inspiracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczna masz koszulę.

    OdpowiedzUsuń
  3. prosze podaj link do torebki?ile kosztowała?

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie razem wyglądacie, pasujecie do siebie baaaardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie to zestawiłaś :) Uwielbiam conversy w takim wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Artur wyglada tu bosko! ;o

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo Ci dziękuję! :) Uwielbiam Conversy!


    www.style-road.com

    OdpowiedzUsuń
  8. oboje wygladacie wspaniale,swietna masz koszule i torbe i paznokcie i cała reszte ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. ostatnie zdjęcie wywołało u mnie uśmiech :))

    OdpowiedzUsuń
  10. ładna koszula u chłopaka :) ZAPRASZAM DO MNIE http://www.hausoferick.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. swietna koszula ;) ta jeansowa rowniez ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne zdjęcia;)
    ostatnie szczególnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. oh! ♥ ♥ how beautiful! that romantic!! xxxooo ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. urocze zdjęcia <3 zwlaszcza ostatnie!
    masz cudna koszule, spodobal mi sie tez lakier x3
    http://venishia-catherins.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. jesteście strasznie słodcy !osobno wyglądacie super ,ale najpiękniej razem!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak Wam fajnie razem, bardzo podobają mi się Wasze koszule :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Elegancko ale jednak sportowo, masz swietny styl i mega przystojnego chlopaka nie pozwol mu zmienic stylu ubiera sie mega <3 Ostatnie zdj jest najelpsze. Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.