Good March

Choć to niby urodzinowy post, wszystko działo się na spokojnie. Ważne, że był on i reszta nie miała znaczenia. Aby tradycji i obietnicą stało się zadość zdjęcia musieliśmy zrobić w weekend. Nie za bardzo było mi to na rękę, bo przede wszystkim chciałam się czuć wygodnie. Lecz mam nadzieję, że przez to nie zatraciłam "fajności" ubioru. Dziś możecie zobaczyć dwie rzeczy (kurtkę i torbę), które pewnie jeszcze nie raz się tu pojawią. Były to moje rzeczy z listy "must have". Z torbą i jej kupnem przeżyłam cyrk na kółkach (jak to moja mama mówi), ponieważ gdy już ją miałam kupować okazała się nie dostępna na stronie etorebka.pl. Z wielką rozpaczą przeszukiwałam allegro. Gdy już ją znalazłam, była na licytacji... to mnie też nie powstrzymało! Wróciłam specjalnie szybciej ze szkoły, że nikt mi jej z przed nosa nie sprzątnął. Licytuje! Uśmiech na ustach! Aż tu nagle 10 s przed końcem ktoś przebija mnie o dużo większą kwotę... Myślę "Znów porażka". Pogodziłam się już z tą myślą i pogrzebałam marzenia o niej. Gdy pewnego dnia dostaje email z pytaniem "Czy chce Pani kupić torbę, którą Pani licytowała?". Myślę "Uhuhuh, los się do mnie uśmiechnął". Nie obchodziło mnie nawet jakim cudem to się stało ważne, żeby torebka była u mnie! Zgodziłam się, zapłaciłam, no i jest!
 Do tego wszystkiego reszta jest prosta. O butach i wielkim szczęściu znalezienie ich w sh już pisałam kiedyś, więc nie będę się rozczulać ponownie. Można jednak nie mam takiego pecha w życiu... Marzec będzie chyba dla mnie łaskawy.

Jeśli chodzi o miejsce zdjęć. Ta aleja brzozowa jest zdecydowanie moim ulubionym w lesie, daleko od miasta. Wiem, że lepiej by to wszystko wyglądało w miejskich uliczkach, ale tego dnia uciekałam od miejskiego zgiełku i bardziej interesowała mnie łóżko, pościel i dobre jedzenie. Aaaaa! Polecam restauracje w hotelu Górski przy trasie z Tomaszowa Maz do Piotrkowa. Choć ceny są wysokie, to dawno się tak nie najadłam gdy nawet nie zjadłam wszystkiego. A tak bardzo chciałam wszystko zmieścić, bo było przepyszne! Nawet deser musieliśmy zabrać do domu. Szarlotka najlepsza na świecie!





(kurtka - romwe, koszula,spodnie - h&m, torba - etorebka(allegro), buty - h&m(sh), zegarek,bransoletki - allegro)

21 komentarzy:

  1. kurtka jest obłędna! wyglądasz świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurtka świetna. :)

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili. :) pannazadziorna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kurtka, bardzo ci jej zazdroszczę! :) A powiedz mi jak z jakością tej torby? Jesteś z niej zadowolona?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję :* Z jakością torby nie jest najlepiej. Beżowy materiał szybko się brudzi, a "skóra" już w niektórych miejscach się lekko zdarła :(

      Usuń
  4. Your bag and your jacket are too great. Love the colour of them.
    xx J.

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, that outfit is gorgeous! love your bag so much!
    X

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajowa kurtka ! I torebka szkoda tylko że jest takiej jakości jak piszesz, bo jest naprawdę bardzo ładna.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie Vegaa

    OdpowiedzUsuń
  7. kurtkę to masz niesamowitą:) zazdroszczę Ci jej :)
    torebka świetna!
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. widzę koleżanka "praktycznie" obok z miejscowości ;)
    Tąą kurtkę to chętnie bym Ci skradła hehe.
    Wiec taaak, na pewno obserwuje.
    i zapraszam do Mnie, dopiero się rozwijam
    ale efekty będą wielkie obiecuje ;*

    http://natalia-szymurska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny blog;) dodaje do obserwowanych;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurtka jest obłędna! Ile bym za taką oddała...:D
    Zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  11. kurtka jest fantastyczna!! bardzo ładnie wyglądasz:)
    zapraszam do siebie w wolnym czasie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna kurtka! i bardzo fajny zestaw:)

    http://my-casual-day.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. kurtka <3

    www.smileyouareinparadise.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurtka jest świetna :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.