Pastelowy flirt

Już wiadomo, że pastele na dobre zabalowały w trendach tej wiosny. Nie wiem jak do tej pory żyłyśmy bez takich ubrań, takich stylizacji. Gdy wychodziłam z domu, w pełnym słońcu czułam się jak ryba w wodzie. No i chyba panom trąbiącym też się to spodobało :). Nawet czarnych okularów, choć bardzo potrzebne przy tej pogodzie nie chciałam nosić i po zdjęciach schowałam je do torby. Swoja drogą trzeba już się rozejrzeć ja jakimiś klasycznymi, dużymi i eleganckimi brylami. Poszukam i może wkrótce pokaże Wam moje propozycję. A wracając do tego co mam na sobie. Nie wyobrażałam sobie zdjęć na bloga, gdzie połączyłabym tę morelową marynarkę z czarnymi spodniami. Dlatego czekałam aż wbije się w te beżowe spodnie w rozmiarze 34. Miałam je sprzedać, ale jednak dałam radę je założyć. Choć i tak mam nadzieje, że wiosna napełni mnie energią taka aby wziąć się za siebie pod każdym względem. Pewnie powiecie, że mam idealną figurę, ale kto w takich szpilkach by jej nie miał? Jeśli chodzi o buty to szczerze są strasznie niewygodne i tylko na prośbę mojego mężczyzny nie zdjęłam ich od razu po zdjęciach. Resztę tego co mam na sobie już chyba znacie. Karmelowa torba, bransoletki przez, które zostałam ostatnio nazwana mieszkanką afryki i pierścionek z białym oczkiem. I jak? Mam nadzieje, że spodoba Wam się większa liczba zdjęć :)











(marynarka - zara, t-shirt - ny, spodnie - h&m, torebka,pierscionek - allegro, buty - deezee)

13 komentarzy:

  1. ojejku jak ślicznie <3 pastelowe kolory są cudne:)
    i bosko wyglądasz w tych butach!!!
    Widzę,że u Ciebie też plany na wzięcie się za siebie:p
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  2. nie zmarzłaś?:)
    ale kolor śliczny!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W niedziele było prawie +20 stopni, więc nie :)

      Usuń
  3. o jak fajnie masz:)
    ja to jeszcze męczę się kozakach..

    OdpowiedzUsuń
  4. OMG! In love with that blazer! Such a perfect color for spring :)

    http://www.hsquaredfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. great look dear!!
    super cute!
    xoxo=)

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystko mi się bardzo podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie Ci w pastelach :) marynarkę masz świetną:)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo moja wymarzona marynarka :DDDD piekna jest :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli już chcesz pozować do zdjęć i mieć fajnego bloga to może zwracaj uwagę na to jak pozujesz i się nie garb bo to nieestetycznie wygląda :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. cudnie wyglądasz ! :) przejrzałam z zaciekawieniem kilka stron bloga . najbardziej mnie zaskoczyło to jak udało Ci się Twojego chłopaka namówić na zdjęcia ze stylizacjami haha:) mój by chyba nie dał się w to wrobić :)

    pozdrawiam i obserwuję!

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.