Podwójne bordo

Choć pogoda, albo raczej wiatr nie sprzyjał robieniu zdjęć to tego dnia i tak nie odpuściłam. Zrobiłam sobie wolne od szkoły, w pierwszy dzień wiosny i chciałam ten czas jakoś wykorzystać. 
Wiem, że pewnie znudzeni jesteście tą kurtką, ale ja ją tak bardzo polubiłam, że mogę nosić ją codziennie. Spódniczkę dawno temu pokazywałam, ale nie w całej swojej okazałości. Co prawda teraz patrząc na zdjęcia stwierdzam, że mogłam ją wyżej podciągnąć, aby zaczynała się wraz z końcem koronki. 
Uważam, że ta najlepiej wygląda z czarną bokserką pod spodem i tego będę się trzymać. Choć kiedyś zakładałam ją z biała podkoszulką. Teraz przeżywa swoje drugie życie, nie pamiętam nawet kiedy ją kupiłam, chyba jakiś rok temu i był to zakup w stylu "z braku laku". Reszta jest prosta, czarne kryte rajstopy, niewygodne botki, które już znacie oraz złota biżuteria - mój ulubieniec ostatnio. Stąd trzy złote pierścionki na moich palcach. I finito.





(koronki,bokserka - h&m, spódniczka - ny, botki,pierścionki - allegro)

 Co prawda, ostatnio post z moim chłopakiem chyba nie przypadł Wam do gustu (stwierdzam po tak małej liczbie komentarzy). Rozumiem dziewczyny, że wolicie modę damską. Ale to nas nie zraża i nadal będę się chwalić jak wygląda. Wczoraj u niego też bordowo w dolnych partiach. Możliwe, że wyglądaliśmy razem komicznie, dziwnie, ale mi to nie przeszkadza. Pomysł na jego stój był moim eksperymentem, jak dla mnie udanym. A Wy co sądzicie?



(t-shirt - h&m, spodnie - bershka, buty - converse)

24 komentarze:

  1. fajne butki !;)ja lubię posty z modą męską;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądacie obydwoje!! masz przepiękną kurteczkę dwutonową z zamkami<3 z chęcią bym Ci ją zabrała hehe:D Twój chłopiec wygląda także świetnie:) top i spodnie idealnie się uzupełniają:) bardzo fajny pomysł by dodawać zdjęcia razem, w końcu nic tak nie łączy jak wspólne zainteresowania :) zapraszam do siebie w wolnym czasie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty- piekna kurtka i spodnica
    On- swietna koszulka i spodnie

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo podoba mi się kurtka i bluzka Twoja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przystojniak z niego ;D pilnuj go lepiej
      Wyglądacie super
      wpadnij do mnie ;*

      Usuń
  5. Twój zestaw zniewalający, ta kurtka jest rewelacyjna!
    Stylowego masz chłopaka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tam lubie jak chłopak bawi się modą, jestem za i zazdroszczę Ci, że masz się czym chwalić :)
    kurteczka obłędna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądacie świetnie:) Pewnie udana z was para;)
    To przykre że tak mało polskich facetów dobrze wygląda gdyby każdy wyglądał tak jak twój chłopak świat byłby piękniejszy;P

    Zapraszam na mój blog
    http://emi-lollipop.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo podoba mi się Twoja kurtka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam Twoją ramoneskę:)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna kurteczka i cały zestaw jest...piękny! ajajaj ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. nie wiem czemu ale bardziej przypadł mi do gustu strój twojego chłopaka xd ale ta koronkową bluzeczką też bym nie pogardziła, zeby nie było ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. lepiej wyglądałyby skórzane rurki, albo ta spódniczka w innym kolorze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwazam, ze skorzane rurki wygladalyby nudno, chyba ze w jakims kolorze, ale nie lubie takich nosic :)

      Usuń
  13. Your outfit is one of the best of this week.
    Look here.
    http://legwearinfashion.blogspot.com/2012/03/best-of-week-vi.html
    Kisses.
    Anne

    OdpowiedzUsuń
  14. Obydwoje wyglądacie naprawdę super, ale urzekła mnie Twoja spódniczka! :))

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  16. wow, ale masz fajnie, że Twój chłopak pozwala Ci się ubierać. :P ja to mogę o tym zapomnieć, czasem ledwo co udaje mi się Go namówić, żeby kupił to co mi się podoba. :))
    jak dla mnie Twoja kurtka jest numerem 1 zdecydowanie! :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Pytasz się w ogóle Artura czy chce żebyś tu zamieszczała i robiła mu zdjęcia? Po jego minach wyraźnie widać, że nie. Nie dość że pogrążasz siebie to i jego w dodatku. Pewnie usuniesz ten komentarz bo zostawiasz tylko te miłe, ale nie pisze tego żeby ludzie widzieli tylko żebyś Ty zdała sobie z tego sprawę i nie chciałam Cie w żaden sposób urazić , pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Artur wie, że wstawiam tu jego zdjęcia. Czasem nawet specjalnie mnie namawia do nowego posta. Zostawiam te komentarze, które zawierają po prostu konstruktywna krytykę, a nie dziecinne odzywki. Następnym razem proszę podpisz się ;)

      Usuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.