Spring

Wszędzie na blogach wiosenne looki, dzięki dzisiejszej pięknej pogodzie. U mnie miało być podobnie, ale przez wiele przeciwności losu udało mi się je zrobić dopiero o 17. Musiałam użyć lampy błyskowej, dlatego zdjęcia wydają się jakby nocne..Kolejny powód aby w końcu zamówić statyw i użyć długiego czasu naświetlania.
Z samego rana czekałam mnie mała "wycieczka" do Wawy, więc musiało być wygodnie. Stanie w jednym miejscu przez półtorej godziny w obcasach nie byłoby komfortowe. Dlatego kolejny raz uniwersalne conversy! Czuję, że będą towarzyszyły mi przed długi czas, wiosna i latem na pewno. W ciągu dnia nosiłam jeszcze okulary przeciwsłoneczne a'la ray bany. Resztę tego co mam na sobie możecie pamiętać z zapowiedzi. Miętowy sweterek to przygotowanie się do pastelowego sezonu. Na razie jeszcze ten trend nie opanował moich zestawów w stu procentach. Ciekawe czy kiedykolwiek coś wyprze kolor czarny z mojej szafy.




 (kurtka - romwe, sweterek - bershka, spodnie - troll, zegarek, piersionek - allegro)

14 komentarzy:

  1. wow, your jacket is so gorgeous!
    X

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietna masz ta kurtke!:)
    Pozdrawiam!
    www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie,naprawdę wyglądasz genialnie:) a tak kurtka jest cudna:)
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  4. rzeczywiście jak w nocy:)
    świetny zestaw, wyglądasz wspaniale.
    i od razu widać, że wygodnie:)
    pozdrawiam i obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  5. tą kurtkę masz przecudowną ! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zestawy! :) Kurtka z Romwe jest rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny blog !!! , Na pewno będę zaglądać częściej :) :* obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialna stylizacja! Cudowna kurtka i torebka, a sweterek ma przepiękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O, jesteś naprawdę piękna! Uwielbiam kurtkę.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)
    M.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję! :) Boska kurtka!



    www.style-road.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie dobrałaś zegarek do reszty ubioru. Nic tylko pozazdrościć dobrego gustu.

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.