Sun after rain

Miłość do szortów? Tak! Ale po dzisiejszych zdjęciach stwierdzam, że chyba jednostronna. Chciałam Wam pokazać moje szorty, które przerobiłam już w tamto lato. Zadziałał wtedy pomarańczowy barwnik i kilka złotych ćwieków. No i do tej pory leżały na dnie szafy dosłownie wołając mnie. Miałam trudności w zestawieniu ich ( w pierwotnej wersji dobrałam do nich morelowa marynarkę z zary), w końcu wyszło jak wyszło. Nie jestem zadowolona z efektu, więc może jednak obiektem westchnięć w tym poście powinna być parka? Mam ją już od tamtego lata, ale dopiero w tym miesiącu wzbudziła moją sympatię. Lubię jej krój, dłuższy tył i kaptur. Co prawda, myślę nad wrzuceniem jej do ciemniejszego barwnika odzieżowego, ale to jeszcze nie dziś.

Muszę się jeszcze pochwalić wspaniałym ear cuff'em od przyjaciółki (Ty wiesz co ja lubię, dziękuje :*) Aby go i resztę dokładnie Wam pokazać, duża liczba zdjęć. Podczas ich robienia dzisiaj pokonaliśmy nie tylko wiatr, ale też deszcz, który padał dosłownie co chwilę.








(parka - h&m(sh), bluzka,torba - h&m, szorty - diy, koturny - deezee, ear cuff - glitter)

13 komentarzy:

  1. o,jesteś z Tomaszowa :)
    świetny outfit :)
    ciekawy blog, obserwujemy?:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zestawy! Śliczny zielony płaszczyk! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowna parka -zazdroszcze :)

    Twoj chlopak ma fajny sweter :)

    OdpowiedzUsuń
  4. swietnie wyglądasz i masz swietna figure! pozazdrościć

    pozdrawiam:)
    p.s ciekawy blog

    OdpowiedzUsuń
  5. swietna nausznica, podoba mi sie twoj blog ;> obserwujemy?

    zapraszam również do mnie:
    gooddamnmoment.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. parka to idealne wyjście na taką pogodę=)

    http://mojaszafaija.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. pisz posty czesciej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ojj fajny pomysł z kolorowymi szortami! szukam jutro różowego barwnika:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł ze spodenkami! Masz idealną figurę, ach!

    OdpowiedzUsuń
  10. jak tak mogłaś wyjść z domu?wyrzuć te buty, są ohydne

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.