Swallows

Jaskółeczki przez jakiś czas królowały w printach. Tę tunikę mam już długo, ale nie miałam okazji jej pokazać. Ewidentnie mogę nazwać ją zdobyczą, bo dzięki swojemu małemu rozmiarowi trafiła ona w moje ręce w sh. Choć w lato może zaryzykuje nosić ją jako sukienkę, teraz zdecydowałam się założyć do niej czarne spodenki. Ma pudrowy kolor, ale i tak postanowiłam połączyć ją z bezpieczną czernią. No i zakolanówki w tym samym kolorze dodały tutaj charakteru, wydłużyły nogi. Co prawda przydałby się jeszcze koturny, ale postawiłam na wygodę (mimo namów mojego chłopaka na szpilki). Tenisówki idealnie sprawdziły się na spacer po takich wertepach jak i na zwiedzanie biedronki. Resztę zestawu chyba już znacie. Chciałam Wam pokazać jeszcze moją fryzurę, która ostatnio dzięki prostocie w jej robieniu stała się moja ulubioną. Cały efekt jest z tyłu głowy, ale niestety zapomniałam tego sfotografować. Za ilość i jakoś zdjęć można podziękować wiatrowi.







(tunika - h&m(sh), spodenki - only(sh), torba - h&m, zakolanówki,buty - atmosphere, pierścionek - allegro)

I jeszcze moje biedactwo zmuszone do zdjęć :)

 (kardigan, spodnie - h&m, buty - converse)

17 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądasz! ;))Bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna bluzeczka i podkolanówki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz ślicznie:) Super połączyłaś tę tuniczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz! ;)) tuniczka jest piękna! napiszesz czego używasz do farbowania włosów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze dziwi mnie to pytanie bo włosy farbowałam dawno, w grudniu. Była to farba z loreala, kolor burszynowy.

      Usuń
  5. pieknie wygladasz! swietna tunika i okulary!
    a Twoj mezczyzna ma super jeans ,pasuje mu taki fason !

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz ,znakomita ta twoja stylizacja :)

    Blog też super,jestem tu pierwszy raz,ale na pewno wrócę :)

    Pozdrawiam

    Adam,

    http://bmagazyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. TWÓJ MEN JAK ZWYKLE REWELACJA!

    OdpowiedzUsuń
  8. Tunika jest piękna. Poza tym uwielbiam zakolanówki, więc automatycznie ten zestaw jest wspaniały :))

    OdpowiedzUsuń
  9. uroczo wyglądasz :D zakolanówki <3 :D
    chłopak też stylowy :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądacie, a Ty masz fantastyczną tunikę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Proponowałabym, abyś korzystała ze słownika języka polskiego podczas pisania postów. Spójrz proszę, jak się odmienia rzeczownik 'wiatr'. -,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za zwrócenie uwagi ;) Poprawiłam się.

      Usuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.