Happy easter!

Co prawda jesteśmy już w trakcie świąt, ale z braku czasu chcę Wam teraz złożyć życzenia :) A więc mojemu skromnemu gronu czytelników pragnę życzyć na te święta przede wszystkim miłej, rodzinnej atmosfery, pysznego jedzonka i abyście przeżyli ten czas w spokoju, odpoczynku. Abyście byli bogatsi w nowe przemyślenia i refleksję. Ja na pewno takie mam. Przede wszystkim dotyczą one bloga i nauki. Co prawda nadal moja przyszłość stoi pod znakiem zapytania, na różnych płaszczyznach, ale staram się do tego podchodzić z uśmiechem. Chcę aby pojawiło się tu o wiele więcej postów, lecz na razie jestem uzależniona od fotografa czy pogody. Dziś to drugie zawiodło po całej linii dlatego nie ma outfitu. Będę się chyba modlić o lepszą pogodę jutro i żeby tylko nikt po drodze nie czyhał na mnie z wiaderkiem. Zaręczam, że nie chcecie widzieć na zdjęciach mokrej kury.

HAPPY EASTER!




6 komentarzy:

  1. Happy easter for you also !!!
    you are so sweet
    Kiss

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Ty jesteś piękna! ; O

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że święta się udały:) Masz ładny kolor sweterka;)

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.