My new baby

W końcu się doczekałam moich butów z listy must have. Chorowałam na nie długi czas i nigdy nie mogłam trafić w ich dostępność. Gdy w czwartek pojawił się mój rozmiar oszalałam z radości i od razu zamówiłam. Szkoda, że nie wstrzymałam się jeden dzień... miałabym wtedy 40 złoty zniżki, no ale trudno. Plusem była szybsza wysyłka. Minusem jest za to słabe wykonanie butów, gdyż widać ślady kleju i to, że łatwo zaginają się na kostce. Przez co zastanawiam się nad zwrotem... Jeśli zostawię sobie buty zobaczycie je w najbliższym poście.




13 komentarzy:

  1. widzę, że nie tylko ja dostałam dzisiaj paczkę z DeeZee :D miałam je zamawiać! tak długo się zastanawiałam, że w końcu wzięłam koralowe :P i miałam te 40zł zniżki :) wrzuć jakieś zdjęcia jak się prezentują w całej okazałości <3

    OdpowiedzUsuń
  2. czekamy na stylizacje:D
    haha mam teraz takie od kuzynki i obcasy się strasznie ruszają;o odklejają się!:O aż strach chodzic;D

    OdpowiedzUsuń
  3. dokładnie zdjecia na Twoich nóżkach prosimy

    OdpowiedzUsuń
  4. W którym sh kupujesz takie fajne ciuchy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już dawno nie byłam, ale do tej pory chodziłam do tego koło mechanika lub na pl. Kościuszki ;)

      Usuń
  5. fantastyczny gif i świetne buty ;):)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam dokładnie tak samo. :) jak w końcu mogę mieć coś, na co długo wyczekiwałam, nie patrząc na nic zaraz chcę to mieć. :) i niestety nie raz tego żałuję, bo często bywa tak jak w twoim przypadku. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. zazdroszcze! mega :)

    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli chodzi o design, to są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny blog ;) polecam style-stylings.blogspot.com znajdziesz tam wiele stylizacji, wlasnie dla ciebie! mile widziane dodanie do obserwatorów ;)) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.