New sunglasses

Zgodnie z zapowiedzią zakupiłam moje "przygotowanie do sezonu letniego". Może nie są jakoś bardzo "kocie", ale uważam, że mają bardzo interesujący kształt. Zamówiłam je przez internet (tu podziękowania za to dla Wero:*), przez co nie miałam możliwości przymiarki ich. Ja sama sądzę, że pasują do kształtu mojej twarzy, a Wy? Choć z drugiej strony, rzadko zwracam na to uwagę przy zakupie, bardziej cenie to czy po prostu mi się podobają. Mam tylko nadzieję, że niedługo na niebie zobaczę się piękne słonko i pokaże Wam outfit z tymi okularami.
Przepraszam za jakość zdjęcia, giftu, ale mój aparat nie złapał ostrości akurat przy najlepszych minach.. Co raz bardziej zaczynam na niego narzekać.

Ps. Jak Wam się podoba nowy nagłówek?

(okulary - iloko.pl )

4 komentarze:

  1. mi się podobają, pomimo, że nie przepadam za takimi kształtami, Tobie te pasują:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też się nigdy nie zastanawiam, czy pasują do kształtu twarzy czy nie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne, choć ja nie przepadam za okularami, ale ty oczywiście wyglądasz w nich ślicznie. Ładnemu we wszystkim ładnie :)
    Zapraszam na bloga, którego prowadzę z przyjaciółką:
    http://kwitnacy-kwiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.