Plisowana spódniczka

Tytułowa część garderoby do tej pory była przeze mnie znienawidzona. Pamiętam namowy mojej mamy do noszenia jej jeszcze w podstawówce. Nigdy się nie dawałam jej przekonać, aż do przedwczoraj. Gdy zobaczyłam ją na półce w house, od razu skradła moje serce. Do tego kusiła ceną. Co prawda tak jak pisałam jest to moja czwarta czarna spódniczka, ale lubiona. Niestety była tylko jeszcze w szarym kolorze, a ja skłaniałabym się do brązów. Ale cóż, jest dobrze.
Góra to bluzka w koralowym kolorze, choć zdjęcia przekłamują to. Głównie urzekł mnie w niej ten przezroczysty tył. Do tego jedna z ulubionych toreb. Buty, które pokazywałam jeszcze w pudełku, dziś już na nogach. Teraz mogę powiedzieć, że je pokochałam i nie mam żadnych wątpliwości co do nich. Co prawda chyba jest to miłość jednostronna, bo przy dłuższym chodzeniu one lubią mi sprawiać ból, ale taka natura obcasów. A sprawę tego, że jestem w ich wyższa od wszystkich, mam głęboko gdzieś, trzeba było pić mleko ; ).

Ps. W galerii Jurajskiej udało mi się kupić to czego szukałam (z tym wiąże się głupia historia, ale opowiem przy prezentowaniu jej) i pierścionek poniżej.











(bluzka, pierścionek, opaska - ny, spódniczka - house, buty - deezee , okulary - iloko)


No i na deser mój chłopak. W Częstochowie udało nam się dorwać dla niego własnie tę koszulę i spodenki. Trzeba przyznać, że sam nie jest przekonany do ich koloru , ale mam nadzieję, że Wy pomożecie mi uświadomić mu, że wyglądają świetnie :)



 (koszula - bershka, spodenki - h&m, trampki - converse)

10 komentarzy:

  1. ładna to ty nie jesteś i twoje stroje też nie są fajne. Marnujesz tu czas i tyle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uroda czy jej brak jest tutaj nie ważny. Jeśli chodzi o stroje to tylko twoja subiektywna opinia :)

      Usuń
  2. odwazne te buciki, myslalam o nich juz chwile..i Ty mnie do nich przekonujesz! :) pozdrawiam, obserwuje i zapraszam do siebie! www.fashionbynutka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. tym obcasikiem mógłbym schabowe ubijać :P

    OdpowiedzUsuń
  4. spódniczka cudo! i kolor paznokci;)!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny zestaw :) i buty cudowne :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.