Rock czy glamour?

Ostatnio zostałam poproszona o większą ilość postów i zdjęć. Dlatego też zdecydowałam się na "balkonową sesję". Mam nadzieję, że takich postów będzie niewiele, ale lepsze to niż nic.
Nie wiem czy pamiętacie moja sukienkę z półmetka, która uszyła mi krawcowa na wzór asosa. Przód jest mało efektowny, ale za to na plecach ma niebanalne wycięcie. Dziś chciałam Wam ją pokazać w wersji bardziej codziennej. Przez skórzaną kurtkę, można by powiedzieć, że stylizacja jest nieco rockowa.. Ale dzięki łagodnym, czarnym dodatkom chciałam uzyskać efekt bardziej glamour. Botki już znacie, okulary pokazałam Wam dokładniej w ostatnim poście. Pozostaje kwestia bransoletek i pierścionków. Ostatnio jeśli chodzi o te pierwsze wyznaję zasadę - im więcej tym lepiej! Dziś łączę kulki z muliną i złotym akcentem. Poza tym to niezwykłe, że umiejętność z dzieciństwa, czyli robienie mulinowych bransoletek przydała się teraz. Jednak opłacało się trzymać tyle lat te nitki, aby potem stworzyć oryginalną azjatycką ozdobę. Chyba nie potrafię nie mieć nic na nadgarstkach, czuję się wtedy jakby "naga". Dodatki to jest to co lubimy najbardziej!











(kurtka - romwe, okulary - iloko.pl, pierścionek - ny, allegro, bransoletki - h&m, diy, butik)

14 komentarzy:

  1. super:D
    śliczny kolor sukienki :D i w ogóle piękny ma ona krój jak oglądałam we wczęsniejsyzm poście :D
    kurtka też super!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetnie wyglądasz:) Wszystko wygląda świetnie razem na tobie:)
    M.

    OdpowiedzUsuń
  3. genialny zestaw :) zakochałam się w kurteczce :)
    razem z sukienką tworzy idelaną całość
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. super zestaw. Podoba mi się kolor sukienki i ta kurtkaa ;) ahh

    OdpowiedzUsuń
  5. w ogóle nie jesteś kobieca.a te bransoletki jak zwykle do niczego ci nie pasują.zdejmij je wreszcie

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurtka jest genialna! Nie mogę się napatrzeć! ^^
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. mi się bardzo podoba :)


    http://mystylemyworldandi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Czegoś tu brakuje w tym zestawie. Niby ładny, ale niekompletny. Może długi naszyjnik, albo kolia, bo na pewno nie ta kolorowa bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, przydała by się jakaś kolia. No ale niestety jeszcze takiej nie posiadam :)

      Usuń
  9. świetna kurtka :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.