Sunglasses

Dziś tak jak kiedyś obiecywałam post o okularach przeciwsłonecznych. Zdecydowanie już od dziecka je uwielbiam. Pamiętam gdy w 2 klasie podstawówki zgubiłam swoją ulubiona parę, pozostawiając ją w przebieralni na rynku. Może ktoś znalazł? Teraz wiem, że nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem i staram się pilnować swoich rzeczy. A wracając do tematu. Okulary mogą tak wspaniale podkreślić stylizację, dodać jej charakteru czy przede wszystkim ochronić nasze oczy przed promieniami słonecznymi, UV. Powiem też szczerze, że na razie przy wyborze okularów nie stawiam na ten ostatni punkt, ale to po prostu ze względów finansowych. Zazwyczaj kupuję okulary w sieciówkach czy w tzw. "czterozłotowcach".
Poniżej przedstawiam moje propozycję na ten sezon. Tak rozsądnie myśląc planuję zakup trzech par, niekoniecznie tych. Lecz na pewno w mojej kolekcji pojawią się kolejne a'la ray bany, wayfarer (tylko tym razem całe czarne), brązowe aviatorki i jakieś czarne, klasyczne, eleganckie bryle. Przeglądając oferty sklepów internetowych mam wrażenie, że jeszcze nie są przygotowani na lato pod tym względem. Ku mojemu zdziwieniu nie znalazłam nic ciekawego na stronach zary, stradivariusa, pull&bear czy top shopu. Mam nadzieje, że inaczej jest w sklepach stacjonarnych. Wybiorę się na poszukiwania po świętach.

A Wy macie już swoje okulary na ten sezon?
To propozycja z typu tych klasycznych, ale nie idealna. Tutaj trochę przeszkadzają mi te fioletowe szkła. I moje wymarzone muszą być trochę bardziej "kocie" - H&M 29,90


 Te aviatorki pochodzą z allegro (widnieje nazwa sprzedawcy nawet). Choć cena na pewno zachęca to jestem nastawiona sceptycznie ze względu na adekwatną jakość.



Nie wiem jak ten model wyglądałby na mojej twarzy, bo kształt mają dość specyficzny, ale zdecydowanie są in - River island




Tu te same, tylko bardziej eleganckie, z panterkowym pazurem - River island




Te również mają dość specyficzny, smieszny kształt,ale mi się podobają - River island
Klasyk, czarne wayfarery, dostępne już od 5 złotych chyba - Allegro
I ten futurystyczny model, inspirowany okularami od projektanta pojawił się na romwe, chętnie bym je przyjęła na swoje patrzałki, ale w kolorze czarnym - 9,90 $



12 komentarzy:

  1. wszystkie są piękne !;)też uwielbiam okulary przeciwsłoneczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja kupiłam sobie aviatorki na iloko i jestem bardzo zadowolona :) nie mogę się doczekać kiedy je ubiorę!

    OdpowiedzUsuń
  3. mam takie jak te pierwsze z h&m ale bardziej, hka to ujełas kocie i w delikatną szaro czarną panterkę <3 fajny blog obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za odwiedziny ;))
    Zapraszam do udzialu w konkursie, do wygrania 100 zl na zakupy w Zarze lub H&M'ie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne są :)
    zapraszam do siebie :)
    jeśli spodoba Ci się mój blog, zachęcam do obserwowania :)
    byłoby mi bardzo miło :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ma klasyczne czarne oraz czerwono-żółte wayfarery. Sądzę, że do mojej owalnej twarzy pasują idealnie :)
    Przeglądaj systematycznie ofertę H&M-u. Tam na pewno znajdziesz ładne modele... już wkrótce ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwsze i ostatnie podobają mi się najbardziej:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny post, ja najbardziej lubię klasyczne wayfarery, podobają mi się też wszystkie z River Island ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobają mi się pierwsze i trzecie :) Świetny post :)

    OdpowiedzUsuń
  10. 2 najlepsze. Zapraszam Cię do mnie na artykuł o szpilkach Christiana Louboutina, myślę ze warto. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. awiatorki i nerdy (raybany) chyba nigdy niw wyjda z mody... a to są akurat takie moje ulubione, które pasują na moją twarz... w pozostałych wyglądam śmiesznie.

    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.