Take care

Chyba wymodliłam to dzisiejsze słońce. Pogoda dopisywała, więc nie darowałabym sobie nie wykorzystanie tego dla bloga. Miałam ogromny problem ze skompletowaniem stroju. To przysporzyło więcej kłopotów dla wszystkich wokół niż moglibyście się spodziewać. Jak chciałam założyć zielone rurki to nie mogłam znaleźć do nich butów, jak znalazłam buty to nie miałam kurtki ani płaszcza w odpowiednim kolorze. I tak w kółko z różnymi częściami garderoby. W końcu po kilku przebierankach wyszło mi takie "coś". Wiedziałam, że chce Wam pokazać moje czerwone szpilki (dlatego też zielone rurki odpadły), które zawsze chciałam mieć. Teraz jak przyszło co do czego to stwierdzam, że nie mam z czym ich nosić. Czerwony jest na tyle trudnym kolorem, że do tej pory starałam się unikać jego posiadania w szafie (to nic, że teraz pisząc tego posta siedzę własnie w czerwonym pasiaku). Mam w sobie takie przeświadczenie, że dobrze byłoby ten kolor gdzieś jeszcze powtórzyć w stroju, padło na dodatki. Czy dobrze? Do tej pory się zastanawiam. Kolejną nową (jak dla bloga, bo mam go od października chyba) rzeczą jest też płaszczyk. Nie jest to klasyczny trencz, choćby przez swoje bufki na rękawach. Do tej pory nie mogę określić nawet jego koloru. Żyłam z myślą, że jest on błękitny, ale dziś mój chłopak stwierdził, że jest brudny biały? No nie, co najwyżej szary. Tego dnia pojawiło się jeszcze wiele sprzeczności...





 (płaszczyk - vero moda(sh), szpilki - atmosphere, zegarek - allegro)

 Ps. Widzieliście nowy teledysk do piosenki "Take care" Rihanny i Drake? Piosenkę lubię już od jakiegoś czasu, ale z teledyskiem lepiej się komponuje. I na koniec moje kochanie :)


33 komentarze:

  1. Widzę, że chłopak ubrał się pod ciebie? Hahaha, obydwoje wyglądacie świetnie:)
    M.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna stylizacja , a te buciki dają ślicznego uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepięknie wyglądasz! świetnie długość spodni !;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma w tobie nic oryginalnego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jestem ciekawa czy w Tobie jest Anonimku :)

      Usuń
    2. Nie, we mnie tez nie ma, ale ja nie zakladam bloga specjalnie po to by wstawiać swoje niewypały;)

      Usuń
    3. Dobrze, że Ty wiesz lepiej po co ja założyłam bloga :)

      Usuń
    4. Dobrze, że nie wiem. Nie chciałabym wejść w twój mózg po tym co widzę...
      Kisses!:)

      Usuń
    5. Nikt Cię nie namawia do czytania mojego bloga przecież ;)

      Usuń
  5. Dzisiejszy post naprawdę ciężko się czyta. Nie chcę być czepliwa, ale piszesz jakbyś zapomniała jak się mówi po polsku. Brakuje przecinków i niektóre zdanie są źle skonstruowane.
    Na temat mody się nie wypowiadam, bo się nie znam, ale czerwone szpile są ok. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację było sporo błędów. Przepraszam, ale to przez to, że pisałam posta późno. I na dodatek dopisywałam w pośpiechu.

      Usuń
  6. zgadzam się szpilki są super i pasują do spodni chłopaka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ocenię strój Twojego faceta : świetne buty i spodnie !

    OdpowiedzUsuń
  8. That shoes are perfect!!!

    Kiss,
    Laura

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne masz te czółenka :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. butki są piękne! wszystko razem wygląda super :) no i nareszcie ktoś z Tomaszowa! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jasne przecież nie musi się wszystkim podobać, po to w sumie blog, aby także jakaś krytykę dostać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wspólnie z chłopakiem macie świetny styl! szpileczki cudowne!
    Pozdrawiam M

    OdpowiedzUsuń
  13. Macie świetny styl - ty i twój chłopak, który chyba się pod ciebie ubrał. ładny trencz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. swietny masz plaszcz i spodnie ,a Twoj men ma super kurteczke!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie wyglądasz ;) śliczne buciki :D zapraszam do mnie na konkurs, w którym do wygrania śliczna bransoletka Romantica ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. To jest wszystko moim zdaniem lekka prowizorka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co masz na myśli mówiąc prowizorka? ;D

      Usuń
  17. Śliczne buciki! Bardzo fajny blog! Pozdrawiam

    www.pepperosa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczne buty masz :)
    Zapraszam na giveaway z ROMWE.♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Buty i spodnie są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne masz buty ;-) Zapraszam na konkurs do mnie http://kasiakoniakowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. strój chłopaka mi się bardziej podoba niż twój :P ale buty masz śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.