W ciepłych barwach

Choć na większości blogów dziś pojawiły się prima aprillisowe posty, u mnie będzie normalnie. Ostatnio po przeanalizowaniu swoich zestawów i trendów, stwierdziłam, że muszę postawić na prostotę. Niedługo mam nadzieję wesprę moją szafę o kilka klasycznych rzeczy i typu basic. 
No i zgodnie z postanowieniem dziś prosty zestaw w ulubionych ciepłych barwach. Bluzę mam na sobie pierwszy raz, jest z bershki i tak wg to chętnie ją sprzedam (posiada metki, rozmiar S, kontakt email po prawo). Do tego brązowy zegarek, perełki i dwa srebrne pierścionki. Wszystko byłoby pięknie gdybym tak ubrana mogła wyjść z domu, lecz tymczasem sami widzicie co dzieje się za oknem. Dlatego też takie słabe domowe zdjęcia.

No i muszę się pochwalić, założyłam lookbooka (widget po prawo) i pomału startuję ze stylizacjami tam.






(bluza - bershka, spodnie - h&m, pierścionki,zegarek - allegro, balerinki - primark)

18 komentarzy:

  1. Bardzo fajny zestaw, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie wyglądasz:D kolory super:) a baletki przepiękne:) cudownie stopa w nich wygląda i ich kolor, mega :D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny jest ten pierścionek a'la asos :D

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne masz spodnie :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ta bluza to nowa ze sklepu bershki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ze sklepu bershki, można powiedzieć, że kupiłam ją w outlecie :)

      Usuń
    2. w secondhandzie na polnej :)

      Usuń
    3. Właściwie to jest na św. Antoniego. Tak sklep to sh, ale te rzeczy to ewidentny outlet :)

      Usuń
  6. i absolutely LOVE your style. you're so beautiful! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny stonowany zestaw, lubię takie kolorki:):):) Ślicznie wyglądasz:)
    Może obserwujemy?
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lovely! I adore your cross ring!

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądasz uroczo w tym zestawie :)

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.