W kropeczki

W końcu pościk! Pogoda sprawiała mi nie lada psikusy, ale nie będę się nad tym rozczulać. Ten outfit miałam już gotowy od tygodnia. Rajstopy choć kupione specjalnie na imprezę, dobrze sprawdziły się też w takim codziennym (choć lekko eleganckim) zestawie. Długo polowałam na taki wzór w kropeczki w dobrej cenie i w końcu całkiem niespodziewanie okazały się dostępne. Czyżby szczęście mi znów mi sprzyja? Zobaczymy.
Koszula, spódniczka i płaszcz to łupy z sh, ale mam je w szafie już od jakiegoś czasu. Resztę dodatków już znacie. Za to nowością jest beżowa bransoletka z piórkiem od dżul. design, za którą bardzo dziękuję! Jest na prawdę śliczna, a zdjęcia nie oddają jej uroku. Do tego ta blogerka tworzy niepowtarzalne wzory i pięknie wszystko pakuję. Zapraszam do zajrzenia na jej blog i wejścia w zakładkę "bransy", gdzie znajdziecie wszystkie dostępne wzory! http://dzuldesign.blogspot.com/ !

Ps. Zamówiłam nowe butki! Szykujcie się!








(koszula, spódniczka, płaszcz - sh, buty,zegarek, pierścionek - allegro, rajstopy - lokalny sklep, torba - etorebka, bransoletki - h&m, bydziubeka, dżul. design)


9 komentarzy:

  1. Spódnica i rajstopki piękne:)
    M.

    OdpowiedzUsuń
  2. buty*.*

    podasz proszę użytkownika, u którego kupiłaś, jak pamiętasz ;>>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupowałam gdzieś w listopadzie, więc nie pamiętam :(

      Usuń
  3. dłuuuuugie zgrabne nogi :) zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  4. in love with yours style! Amazing! adore your Tights!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna stylizacja :) widzę że lubisz SH jak i ja :) wbijaj do mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. świetną masz tą torebeczkę :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.