Candy-floss

Takie dni jak dzisiejszy zdecydowanie lubię. Wszystko dopisało, a pogoda rozpieszczała nas tylko promieniami słońca. Idealna okazja na zdjęcia do posta. Przypadkiem nawet trafiliśmy na festyn z okazji dnia matki stąd ta wata cukrowa. Swoją drogą nie pamiętam kiedy ostatni raz ją ostatnio jadłam.
Jeśli chodzi o to co mam na sobie to muszę powiedzieć, że w takim wydaniu czuje się chyba najlepiej. Jest wygodnie, dzięki balerinkom, a jednocześnie lekko elegancko poprzez marynarkę. Zdaje sobie sprawę, że mięta czy ogólnie pastele wychodzą już wszystkim bokiem, ale jak się nakupowało takich ubrań pod wpływem trendów to trzeba teraz je nosić. Na szczęście u mnie nie jest do końca 'mdło', gdyż całość przełamują torebka i okulary. A jeśli chodzi o to drugie to mówiłam, że kupię aviatorki i w końcu się zebrałam. Mam nadzieję, że chociaż jeden sezon mi posłużą, bo za taką cenę nie chcę oczekiwać zbyt wiele :) 











 Teraz trzy fotki z przymrużeniem oka dosłownie i w przenośni...
 Uhuhu, zmienili kubki od szejków w mc ;D
 pod tytulem: "JP na 80 %, bo się trochę boję"


(balerinki - atmosphere, spodnie,bokserka - h&m, marynarka - zara, okulary - allegro, pierścionek - ny)

20 komentarzy:

  1. podoba mi się :) jest troszeczkę za słodko, ale kto powiedział, że za słodko to źle ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja. Oszalałam na punkcie twojej marynarki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny zestaw, wyglądasz super. I przepiękny kolor marynarki. Mi pastele narazie chyba sie jeszcze nie znudza:):)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:):)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna marynarka <3 zestaw podoba mi się w 100u % :) pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny zestaw, świetnie wyglądasz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. JP na 80% najlepsze :D śliczna ta marynarka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaką farbą farbujesz włosy? mogłabyś podać link do okularów na allegro?

      Usuń
  7. Włosy ostatni raz farbowałam w grudniu, więc mój obecny kolor to już powracanie do naturalnego :)
    Okulary? http://allegro.pl/okulary-przeciwsloneczne-aviator-zlote-pilotki-i2303742962.html

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajnie :) zapraszamy do nas na vogueroom.pl! Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądasz cudownie!
    świeżo, dziewczęco i modnie. Dzięki za info o okularach, bo są piękne :)

    w wolnej chwili zapraszam do siebie
    duczowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne zdjęcia!
    Ślicznie wyglądasz :*
    Pozdrawiamy xoxo

    OdpowiedzUsuń
  11. marynarka ma fenomenalny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna marynarka! Obserwujemy? ;)

    www.fashprank.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny zestaw, piękna kolorystyka i super figurka! ;)) dodatkowo zdjęcie JP na 80 pro najlepsze! haha ;))) pzdr

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne połączenie pasteli :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne zdjęcia ;) Jeeju gdybym ja była wyższa to moim ulubionym obuwiem byłyby zdecydowanie baletki. :(

    OdpowiedzUsuń
  16. pasują Ci pastele :)
    świetna marynarka :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.