I don't know what to wear

Dzień zaczął się dość pesymistycznie, od standardowego stwierdzenia w moim wykonaniu "Nie mam co na siebie włożyć". Szczególnie przekonują się o tym mój chłopak i mama. Na pewno Wy też tak macie. Później na szczęście dzięki świecącemu słoneczku, uśmiechu mojego prywatnego słonka i efektywnych zdjęć wszystko wydało mi się piękniejsze. 
Powoli przyzwyczajaliśmy się do temperatury oscylującej w granicach 30 stopni, dlatego dziś (u mnie 20 stopni) miałam dylemat w kwestii ciepła, które ma dawać strój. Jednak postanowiłam to zrównoważyć poprzez szorty, lecz z koszulą z długim rękawem. Spodenki pochodzą z kolekcji h&m na poprzednie lato i nie mam pojęcia jak je wtedy przymierzałam, bo teraz są sporo za duże (mam nadzieję, że tego nie widać). Do tego zdecydowałam się na gladiatorki czy rzymianki (jak kto woli), które mają już 2 lata i kupiłam je jeszcze gdy DeeZee miała swój sklep na allegro. Torba znów ta sama bo to moja jedyna czarna, która pomieści lustrzankę. Może widział ktoś gdzieś o wiele mniejszą, czarną, ciekawą torbę? Reszta jest znana. No i jak?

Ps. Trzeci sposób zrobienia ombre na paznokciach już gotowy, pojawi się na tygodniu :)













( koszula - bershka, spodenki - h&m, okulary - iloko, buty - DeeZee)




18 komentarzy:

  1. uważasz, że masz wyczucie stylu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mi to oceniać, własnie WY czytelnicy jestescie od tego ;)

      Usuń
  2. moje spodenki.. świetne pierścionki!

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystko wisi na Tobie jak na desce. Widać że spodnie są za duże. Każdy mógłby "stworzyć" taką stylizacje. Szału ni ma :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe czy tak samo byś napisał/napisała gdym nie wspomniała w poście o tym, że spodnie są za duże. Wtedy pewnie byś znalazł/znalazła coś innego do "hejtowania". Jeśli każdy mógłby stworzyć taka stylizację to zapraszam do blogowania i chętnie zobaczę twoją ;)

      Usuń
  4. świetny zestaw, malinowa bluzka najlepsza! ;)

    www.fashprank.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie ! :)Zapraszam do mnie na konkurs deo wygrania 3 pary okularów szanse bardzo duże !:)

    OdpowiedzUsuń
  6. slicznie:))

    zapraszam rowniez do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz pięknie!
    śliczna jesteś!

    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej :) tworzę ciekawego fanpage na facebooku. Kiedy zbiorę już garstkę modnych dziewczyn mam zamiar codziennie umieszczać tam najlepsze stylizacje jednej z Was. Jeśli chcesz poszerzyć grono swoich czytelników to zapraszam: http://www.facebook.com/pages/Lifes-too-short-to-wear-boring-clothes/409225845777563

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietny zestaw. Buciki rewelacja! Zapraszam do mnie...obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  10. masz świetna delikatna urode :) i tak samo dobrane zwyczajne,a jednak chwytliwe zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna koszula :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.