Mint shirt

Chce być ponad tym całym szumem, dlatego będę pisać tylko o stroju. Chciałabym Wam pokazać jak ubieram się do szkoły. Stawiam wtedy zazwyczaj na wygodę, stąd białe trampki. Jeśli mają się pomieścić wszystkie książki, aparat i moje duperele to obowiązkowo biorę tę torbę. Jest na prawdę pojemna i wygodna w noszeniu. Choć można jej zarzucić słabą jakość. Hitem na dziś będzie jednak koszula. Nie wiem czy pamiętacie, ale kupiłam ją w sh i  była wtedy wielką, babciną firaną.  Zaciekawił mnie szczególnie jej kolor i stwierdziłam, że nawet jeśli nic z tego nie będzie to 3 złote mogę dać. Na szczęście z pomocą sąsiadki, krawcowej udało się dopasować ją do moich rozmiarów. Jestem mega szczęśliwa! Pewnie pojawi się tu nie raz.

Enjoy!









 Głupie miny to jest to!
 (spodnie - h&m, buty - converse, torba - etorebka, zegarek, pierścionek - allegro)

Uwielbiam dęby <3
fot. Weronika

25 komentarzy:

  1. Wygodny, fajny secik:)
    M.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne połączenie, a spodnie tego typu i niskie, białe conversy są na mojej liście must have. : )

    illeest.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. spodnie posiadam podobne,najwygodniejsze na świecie,torba fajnie wygląda zabierając mase rzeczy musi być duża :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się. Torba i koszula super! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajnie, lubię takie zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz na prawdę świetnie, uwielbiam takie proste zestawy - Twój jest IDEALNY!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. masz ciekawe pomysły. Zamieściłabyś coś od czasu do czasu na vogueroom.pl ? Pozdr. Agnieszka!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najfajniejsze w tym zestawie są trampki :)
    Pozdrawiam, DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  9. conversy zawsze są dobre :)) baaardzo na tak całość :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz, zazdroszczę torebki :)
    zapraszam do mnie na rozdanie z Romwe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piekna torebka;)
    zapraszam, ostatnie dni konkursu:) http://lezysz.blogspot.com/2012/05/giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  12. no do skzoły to nie da rady inaczej, bo nauczyciele czasem krzywo patrzą na wybryki modowe- wiem to z autopsji i powiem Ci że na uniwersytecie nie jest łatwiej :P im lepiej (bardziej się wyróżnia) człowiek wygląda tym gorzej odbierany przez otoczenie, czasem mam takie wrażenie...
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Boski outfit, no i świetna torba <3
    Dodałam cię do obserwowanych ;>

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  14. mega zgrabni w tych spodniach wygladasz,poza tym piekna torba i swietne trampki + zegarek suuuuper!

    OdpowiedzUsuń
  15. Trampki są genialne ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Very nice look! love the ring!!!

    http://themadcreationist.blogspot.it/

    Giuseppe

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny blog tylko trochę za rzadko posty dodajesz : /// Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna koszula :) i okulary :)
    a Twoją torebkę uwielbiam :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. park na muszli? jesteś z TM! szok! :) miło kogoś ze swojego miasta spotkać :)

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.