Neon part1

Dziś były szybkie, niezapowiedziane zdjęcia, więc i taki post. Miałam mało czasu na odzianie się, więc musiałam ratować się sprawdzonym zestawem. Koszula neon, czyli główny punkt na dziś! To własnie ją udało mi się dorwać w Częstochowie. Była ostatnią sztuką i na dodatek przecenioną. Przy przymiarce trochę marudziłam, ale do decyzji kupna jej przekonał mnie mój partner. Po tym wszystkim weszłam do bershki i tam ujrzałam niby ładniejszą koszulę, choć zupełnie inną. Niewiele myśląc wróciłam się do ny i chciałam zwrócić mój zakup, ale przecież przecen się nie zwraca. Z mina "biednego żuczka" wyszłam z galerii. Na szczęście w domu coś drgnęło i jest to obecnie moja ulubiona część garderoby. Dlatego zobaczycie ją tutaj jeszcze nie raz (stąd part w tytule).
Reszta jest czarna i prosta, bo czego więcej tu potrzeba :)

Ps. Mój aparat nie radzi sobie na dworze o godzinie 19 bez lampy dlatego takie zdjęcia. Przepraszam.




 (koszula - ny, spodenki - only(sh), pierścionki - house,allegro, buty - zwykły sklep)

21 komentarzy:

  1. świetnie się prezentujesz :D
    Może poobserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna koszula, ale twój polski rani w każdym z postów;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli Ci się nie podoba to co pisze to nie czytaj ;)

      Usuń
  3. prawie w każdym poście znajduje się wątek, że "coś się nie podobało, a teraz się podoba". To trochę irytujące...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama tego nie zauważyłam :) Ale fajnie, że ktoś uważnie czyta to co piszę ;)

      Usuń
  4. koszula jest genialna :))
    extra blog ;) zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawa stylizacja! zamieściłabyś ją u nas na vogueroom.pl ? pozdrawiam, Agnieszka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Amazing look! love the ring!!!

    http://themadcreationist.blogspot.it/

    Giuseppe

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie marudź koszula jest świetna. Fajny kolor i do tego materiał mgiełka. Bardzo mi się podoba. To jeden z moich ulubionych tegorocznych trendów ; )
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna jest, aż jutro przejdzę sie do galerii i poszukam odpowiednika:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Choć neony to nie mój żywioł to koszula mi się podoba. Wszystko bardzo ładnie dobrałaś, a czarny pierścień to hit! :)
    Zapraszam na naszego bloga o modzie, mam nadzieje, że zajrzysz i Ci siś spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna koszula jak i cały zestaw! obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowna koszula i ma piękny kolor :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie chcesz może sprzedać tej koszuli? :)))))) poszukuję takiej od dawna, a w ny juz ich niestety nie ma..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chce, na razie zajmuje ważne i istotne miejsce w mojej szafie :)

      Usuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.