Ombre?

Znak zapytania musiał się pojawić, bo efekt nie jest do końca zadowalający. Co to jest ombre chyba nie muszę tłumaczyć, ten wzór, motyw zapanował już we wszystkim... mamy koszule, bluzki, szorty i oczywiście paznokcie. Ja na razie poddałam się szałowi na to ostatnie. Naoglądałam się kilku filmików na youtube i sama postanowiłam spróbować. Kupiłam więc nowe lakiery, ukradłam mamie gąbeczkę do mycia naczyń i jazda. Efekt przejścia jak z ilustracji na loveit? Stwierdzam, że dla mnie niemożliwy. Mi wyszedł bardziej wzorek na końcówki. Przedstawiam Wam dwie wersję. Chyba bardziej podoba się próba zielona, a Wam? Planuje zrobić jeszcze trzecią wersję innym sposobem. Jedyne co mogę polecić to częste zmienianie rogu gąbeczki ;)


 I moja nowość w szafie za 3,40 :)
(t-shirt - atmosphere)

31 komentarzy:

  1. Boże jakie piękne te włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  2. lepiej wychodzi jak oderwiesz kawałeczek takiej zwykłej kuchennej gąbeczki,
    ale wyszło i tak "ok" :)

    malowałaś bezbarwnym na koniec?

    a włosy są piękne, tylko (chyba) potem trzeba je ściąć :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te pierwsze malowałam bezbarwnym ;) Drugich nie zdarzyłam przed zdjęciami ;)

      Usuń
    2. czekam na pomysł trzecich :)

      Usuń
  3. średnio wyszło :PP ale zielony lepszy !:DD

    OdpowiedzUsuń
  4. jak bardzo chcesz włosy ombre a nie chcesz ich na długo to spróbuj je zafarbować... cieniem do powiek :D ostatnio to odkryłam na blogu Dominiki Budzyńskiej - https://www.facebook.com/photo.php?fbid=463786470305588&set=a.216914674992770.66563.216911924993045&type=1&theater - wiem, że to strasznie długie ale mam nadzieję, że uda Ci się to otworzyć :D super to wygląda :) jak link nie będzie działał to znajdź na facebooku Dominika Budzyńska :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawy pomysł :) ale czy potem włosy nie brudzą ubrań?

      Usuń
  5. też próbowałam i lipa - nie chce wyjść!

    OdpowiedzUsuń
  6. Farbuj farbuj ;D zmyje się kiedyś;D haha:** jak mi zejdzie różowa całkiem ide robić blond ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdzie dostałaś takie cudo? Śliczna ma wzór ten t-shirt! ;)
    Kupujesz swoje "cudeńka" w tomaszowskich sklepach? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam w sh, koło mechanika w TM :)

      Usuń
  8. Genialne!Pierwsze najbardziej mi sie podobaja!

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Najpierw maluje normalnie płytkę na jasny zielony lub fioletowy w tym przypadku. Potem nakładam lakier na róg gąbeczki i dotykam nią końcówkę pazura :) I tak z każdym :) Potem bezbarwny!

      Usuń
  10. Zależy jaką farbą, jeśli trafisz na dobrego fryzjera co potrafi zrobić ombre (wiem po swoich ile fryzjerka zajmuje się moim farbowaniem;) przygotowałby Ci włosy do nałożenia różu uprzednio rozjaśniając w odpowiedni sposób i nakładając fryzjerską farbe efekt powinien się trzymac dłużej

    Zwiększ swoje szanse i weź koniecznie udział także w moim konkursie ROMWE, do wygrania 60$ i stylowe okulary! http://aniesbrand.blogspot.com/2012/05/aniesbrand-and-romwes-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale własnie chodzi o to, żeby się szybko zmył ;) Już biorę udział :)

      Usuń
  11. chyba spróbuję zrobić takie paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. I just found your blog and I think it is amazing.I am following you now,under name Lilie Marlen,but I don't use any photos so I will be last one on your follower list.I will be honored if you come visit my blog and follow it if you like it Have a nice day
    http://liliemarlen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooo, na miniaturce zobaczyłam swoje ( w sumie to już Twojo-moje ) lakiery! Bardzo fajny efekt. Najbardziej podobają mi się te pierwsze, czyli żółty z zielony! Muszę spróbować coś takiego zrobić!

    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  14. dobry pomysł na paznokcie! Zielone zdecydowanie lepiej wyglądają niż te niżej ;)
    a bluzka ma fajny wzorek.

    OdpowiedzUsuń
  15. może dałaś za dużo lakieru na końcówki ? Nie wiem ja jeszcze nie próbowałam, ale może jutro jak będę miała więcej czasu wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, że za dużo :) Miejmy nadzieje, że z każdą próbą będzie lepiej :)

      Usuń
  16. ojeeej! ale super ze opisalas te ombre paznokcie! chodzi za mna ten motyw! musze sprobowac to zrobic, a co do zmiany rogow gabeczki, mozna po prostu po kawalku odcinac ;))))

    OdpowiedzUsuń
  17. nie wiesz może gdzie można dostać jakieś fajne żakiety ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecałabym chyba http://mosquito-sklep.pl/ :) choć na żywo żadnej rzeczy od nich nie widziałam, lecz blogerki chwalą sobie ;)

      Usuń
  18. ohh widze, ze robiłam ombre nails :) no tez mi się podobają takie włoski ale tylko na jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń
  19. pierwsze świetnie wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie cudowne paznokcie! Jestem zauroczona! Te 1 wspaniałe <3 Bardzo ciekawy blog ;))
    Obserwujemy?;*

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny pomysł z tymi paznokciami.. sama będę musiała spróbować;) a jeśli chodzi o ombre hair to też czaję się z tym już dość długo;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja kiedyś zrobiłam ombre 3 kolorami i zdecydowanie lepiej to wyglądało, niż dwoma. Efekt przejścia, że tak powiem - łagodniejszy :)

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.