Ombre2

Choć w zapasie post outfitowo-lifestylowy, dodam tak jak obiecałam inny sposób na ombre na paznokciach. Ten jest trochę trudniejszy, ale chyba bardziej efektowny. Mi kojarzy się z lodami :)

1. Na początku malujemy na gąbeczce paski o szerokości paznokcia.
2. Przyciskamy ją do paznokcia (odbijając niczym stempel).


 3. Później jedynym problemem jest zmycie lakieru ze skóry poza płytką . Więc bierzemy waciki, pałeczki do uszu, zmywacz i dokładnie wycieramy.
 4. Ja jeszcze na koniec poprawiłam końcówki złotym lakierem.
5. Całość malujemy utwardzaczem.


Efekt? Sami oceńcie :) Ja jestem zadowolona, choć następnym razem, wybiorę inne kolory.

14 komentarzy:

  1. bardzo ładnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieładnie, kolory za słabo się odbijają i trochę szkoda lakieru na wylewanie na gąbkę. Może z innymi, ciemniejszymi kolorami wyszłoby lepiej.
    Z tych dwóch różowych ładny french by był. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakieru wbrew pozorom nie zużywa się dużo, bo nie trzeba malować gąbki za każdym palcem ;) Może z innymi, ciemniejszymi kolorami byłoby lepiej, ale na razie eksperymentuje :)

      Usuń
  3. inne kolorki to świetny pomysł, bo wyszło super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mi się nie podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kiedy Anonimom się coś podoba?

      Usuń
  5. Ale fajnie! A lakiery safari i vollare uwielbiam. :)

    Zapraszam do siebie. Na moim blogu trwa konkurs, w którym do wygrania jest wybrane przez siebie ubranie. Miłego wieczoru. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne, świetny blog, interesujące notki, Obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie fajne !:) + pokazane ,jak się robi.

    OdpowiedzUsuń
  8. średnio to wygląda

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.