Orange flash

Weekend majowy już powoli się kończy, więc czas na post. Pojawił się on tak późno, ponieważ w upalne dni nie chciałam taszczyć ciężkiej torby z lustrzanką. Na szczęście dziś mamy taki luźniejszy dzień. Wybraliśmy się na moment na zdjęcia, do pobliskiego rezerwatu.
Zestaw, który mam na sobie nie jest zbyt wymyślny. Jak bumerang co jakiś czas wraca do mnie kolor pomarańczowy. Bluzka w tym odcieniu pojawiła się już na początku istnienia bloga. Sukienka wiąże, ze sobą trochę wspomnień (ale to dłuższa historia). Buty i torba to już zgrany duet. A jedyną nowością jest pierścionek mucha. Bez szaleństw, tak ubrana mogę wyskoczyć na miasto (oczywiście mając w torbie balerinki na zmianę).














(bluzka, sukienka - h&m(sh), okulary - iloko, zegarek - allegro, pierścionek - ny, buty - DeeZee)

 Później mój własny "Tyszka" stwierdził, że bez bluzki oversize będzie lepiej. Jak oceniacie?



Ps. Trochę majstrowałam przy obróbce zdjęć za namową "znajomego", sami oceńcie czy dobrze zrobiłam :) I jeszcze zdjęcie Arcziego. Pamiętaj, że nawet jak znów nie będziesz chciał zdjęć to i tak wstawię!


21 komentarzy:

  1. ależ ta koszulka mi się podoba, jest subtelnie drapieżna!

    OdpowiedzUsuń
  2. shopper bag, lity, wszystko co kocham jest na miejscu :) ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uważam, że lepiej bez bluzki, ale jednak jakby brakuje jakiejś narzutki. Nie obraź się, ale obrobione zdjęcia wyglądają jak zdjęcia, które robił mój aparat analogowy, gdy się zaczął psuć.
    Ciekawy wisiorek, prezent od chłopaka? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co się obrażać ;) Wisiorek to nie prezent od chłopaka :)

      Usuń
  4. Bardzo fajny zestaw, super torebka i buty.
    I mi też się bardziej bez bluzki podoba.
    Obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wygodnie Ci się chodzi w tych butach? ile w nich wytrzymujesz? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty są wygodne i stabilne jak na obcasy :) Niestety moja stopa nie jest przyzwyczajona do takich butów, więc nie wytrzymuje w nich za długo..

      Usuń
  6. A mi się bardziej podoba z bluzką. Zdjęcia bardzo fajne, sama lubię te efekty i ich chyba trochę nadużywam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne stylizacje! chciałabyś zamieszczać swoje stylizacje u nas na vogueroom.pl ? Byłoby nam miło :) Pozdrawiam! Agnieszka z Vogueroom.

    OdpowiedzUsuń
  8. nie potrafisz się ubrać moim zdaniem, za dużow szystkiego na Tobie jest, za dużow wzorów, kolorów i dodatków.badziej by paswoała sukienka bez suwaka i nie wiem po co ten zegarek? miało być sportowo, ulicznie, elegancko czy nijak?bo jak narazie każdą stylizaję psujesz dodatkami, zakładasz wszystko naraz, zero przemyślenia w Twoich outfitach. Twój chłopak też nie jest zbyt ciekawy, jakby dopiero co wyszedł z siłowni(ale na takiego to raczej nie wygląda, ale lepsze to niż jak ubierasz go pod kolor, bo to Ci w ogle nie wychodzi).blog słaby ogólnie, piszesz o byle czym i wszytsko nie trzyma się kupy. i naprawdę jeszcze raz proszę, zdejmiij choć połowę tej blaszanej tandety z ciała.pozdrawiam

    W.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za dużo wzorów i kolorów? Jeden wzór na bluzce, a kolory to tylko odcienie pomarańczowego i kolor czarny! Zegarek nie zawsze musi oznaczać sportowy outfit. Nie ograniczam się do jednego stylu. Dziękuje za opinie, jeśli blog się nie podoba to nikt Ci nie każe czytać ;) A może załóż swój i pokaż jak się to robi :) Pozdrawiam.

      Usuń
  9. Super zestaw :) Bardzo Ci pasują takie kolory! Ja bardzo lubię karmel :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądasz wspaniale! bardzo podoba mi się sukienka <3
    zapraszam do siebie, może masz ochotę się poobserwować? BUZIAKI!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna torba i sukienka :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie wspomnienia wiążę ze sobą sukienka ? Opowiesz ? : DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po co to opowiadać i wplatać na bloga osobiste historie :)

      Usuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.