Powtórka hitów

Weekend znów minął za szybko. Zdarzyliśmy zrobić zdjęcia jedynie w niedziele wieczorem, dlatego posta wstawiam tak późno. Znów jakość jest zatrważająca jak dla mnie, ale mówi się trudno. Tutaj w końcu chodzi o strój. Wszystkie elementy, które dziś widzicie już były. Lecz mi to nie przeszkadza, gdyż uważam, że nie sztuka ubrać się dobrze mając szafę pełną super nowych ciuchów. Bardziej cenne jest zrobienie czegoś fajnego z "niczego". Więc tak z moich "hitów" powstał ten zestaw na szybko. Szczerze? To nawet nie do końca przemyślany, bo teraz nie wzięłabym ze sobą tej torebki.
Na szczęście czekam już na kilka nowości i na bon do h&m, który wygrałam za swoje stylizacje. Cieszę się niezmiernie i jeszcze raz dziękuje Cajmel, która to decydowała!

PS. Na dniach ukaże się jeszcze post z moją próba ombre nails :)











29 komentarzy:

  1. łał, bosko, więcej takich zestawów!

    OdpowiedzUsuń
  2. genialne połączenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fenomenalne buty i cała reszta!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fenomenalne buty i ogólnie cała reszta!:):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz, chociaż ja wybrałabym inny kolor koszuli:) Jesteś mega zgrabna:)
    M.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie podoba mi się tak koszula . Reszta okej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie stylizacja świetna :) Koszula rozwala system :)

    OdpowiedzUsuń
  8. stylizacja rewelacyjna! :)
    W koszuli się zakochałam!

    OdpowiedzUsuń
  9. genialnie:) zainspirowałaś mnie:) a to u mnie rzadkość:) Obserwuję:)
    Pozdrawiam Stylish!

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny zestaw, Twoja delikatna buźka, no i mgiełka :)

    +obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  11. czy to koszula z new yorker'a ? Jaki wziełas jej rozmiar?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, rozmiar M/L :)

      Usuń
    2. tak myślałam, ze to ta większa. super leży :) ja ostatnio przymierzałam xs/s, była ciut mniejsza, ale większej juz niestety nie było. ale u ciebie lezy ta wieksza super :)

      Usuń
    3. Szczerze to nawet nie miałam wyboru bo była ostatnia w sklepie :)

      Usuń
  12. jak ja Cię daaaawno nie widziałam :) Jakiej wartości bon wygrałas? Moje gratulacje. ;) Dobre połączenie neon+czerń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) bon? na dwie stówki ;D

      Usuń
  13. śliczna koszula! :) wyglądasz przepięknie.

    OdpowiedzUsuń
  14. te buty są cudowne... świetny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  15. Hy doll! lovely post! what do u say about following each other?:X

    FashionSpot.ro

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna stylizacja, każdy element bardzo mi sie podoba!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Tez mam ta koszule :) uwielbiam ją ,świetnie wygląda w Twoim zestawie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. super koszula i sliczna spódnica, całość bardzo efektowna :) podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  19. genialnie wyglądasz,

    pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  20. koszula i buty mega :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. piekniutkie te butki!ladnie wygladasz:)

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.