Szorty diy

Dawno, dawno temu pewna dziewczyna wpadła na pomysł obcięcia swoich starych jeansów i przyozdobienia ich ćwiekami. Następnie historia niestety została zapomniana. Na szczęście wróciła do mnie poprzedniego lata. Wtedy to wyciągnęłam stare spodnie typu dzwony mojej siostry i nożyczki poszły w ruch. Ćwieki zamówiłam na allegro. Niestety w tamto lato pogoda nie często pozwalała na odsłanianie nóg. Dlatego spodenki mają swoją premierę dopiero dziś.
Trend ten strasznie się rozpowszechnił, ze względu na swoją prostote i niski koszt. Nawet u mnie w szkole zauważyłam, wiele szortów diy. Jedne wyglądały nawet jak z najlepszej sieciówki, choć były proste, bez ćwieków. Ja nadal poszukuje w lumpie fajnych, tanich spodni, bo szortów na lato nigdy nie za wiele! Wam też życzę udanych poszukiwań!









 (okulary - allegro, bluzka - h&m(sh), szorty - diy, buty - converse)
zoom na detale...


 Plus na dodatek...

25 komentarzy:

  1. wspaniale!:) zdjęcia świetne, zestaw również! buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. h&m z sh? wow:)
    śliczna.

    całość bardzo codzienna...

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna klasyczna stylizacja
    super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudownie wyglądacie razem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zwiększ swoje szanse w konkursie ROMWE, u mnie także organizuję ten konkurs, link: http://aniesbrand.blogspot.com/2012/05/aniesbrand-and-romwes-giveaway.html ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładne zdjęcia,masz świetną figurę i spodenki :) z tego co tam widać to i fajnego chłopaka,ładnie wam razem :) życzę szczęścia,pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne szorty i lakier na paznokciach :) z dodatkiem bardzo do siebie pasujecie :)
    pozdrawiam
    Stylish!

    OdpowiedzUsuń
  8. jaka jest nazwa użytkownika , u którego kupiłaś okulary?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zestaw cudowny :) szorty ślicznie się prezentują na Tobie :) zapraszam do mnie :*

      Usuń
  9. o taaak, DIY szorty na lato to musthave;)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Super koszulka, o spodenkach nie wspomnę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny kolor na paznokciach. I chłopak :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz, prawda - szortów nigdy za wiele!

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam takie DIY spodenki :) są niepowtarzalne i nikt nigdy nie będzie miał takich samych ;d

    OdpowiedzUsuń
  14. Zaryzykować można nawet stwierdzenie, że szorty diy są o wiele fajniejsze, niż te ze sklepów ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. nice!

    p.s. I'm having a giveaway if you'd like to check it out! :)
    devorelebeaumonstre.com xx

    OdpowiedzUsuń
  16. fajnie , fajnie .!

    pozdrawiam .!

    zapraszam do mnie ;

    http://zaainspirowanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. cudowny zestaw :) szorty się świetnie prezentują na Tobie :) zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  18. nic specjalnego

    OdpowiedzUsuń
  19. fantastycznie wyglądasz <3
    piekna para :))
    pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  20. ja się stałam ostatnio DIY maniaczką i co tylko wpadnie w rączki chce przerabiać!

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.