Aztec print

Dziś kumulacja trendów. Aztecki print, blaszki na kołnierzyku i ćwieki. Gdy nie udało mi się dorwać (a później już nie chciałam) słynnych spódniczek z bershki z podobnym wzorem, zdecydowałam się na tą z New Yorkera. Nie żałuje, ale jestem ciekawa kiedy mi się znudzi. Jeśli chodzi o koszulę to uznaje ją za swoją perełkę. Można zestawiać ją na tak wiele sposobów, na pewno pojawi się tu jeszcze nie raz. Szkoda, że nie wzięłam jej jeszcze w innym kolorze, choćby białym. Przydałaby się na zakończenie roku szkolnego, jak i na co dzień. Buty i torba wyciągnięte z dna szafy nadal dają radę :) Zostawiam Was z dużą liczbą zdjęć w wykonaniu Weroniki.













(koszula - bsk, spódniczka, pierścionek - ny, buty - deezee, torba - primark)


28 komentarzy:

  1. Bardzo fajna spódniczka, ale nie mogę oprzeć się wrażeniu, że odrobinę za krótka.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Spódniczka ma fajny wzór :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Krótszą trzeba było założyć!
    Czemu ciągle przekrzywiasz głowę? jak nie umiesz pozować to nie wstawiaj tylu beznadziejnych zdjęć:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi ta długość odpowiada, mam 18 lat a nie 60. Mój blog nie polega na pozowaniu, ale na pokazywaniu zestawów :) Jeśli Ci się zdjęcia nie podobają, nie oglądaj ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi osobiście się długość podoba sama chodzę w jeszcze krótszych więc... Nie przejmuj się ! Zazdroszczą ładnych nóg .Zestaw bardzo ładny chociaż ja założyłabym inne buty. Pozdrawiam i czekam na kolejnego posta - Możesz zrobić tego posta o fryzurach jak prosiłam już kilka dni wcześniej ,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie moje fryzury są za mało wymyślne, żeby robić o nich posta :) Może kiedyś ;) Dzięki za miłe słowa i pozdrawiam!

      Usuń
  6. świetnie wyglądasz;]
    anonimem się nie przejmuj
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham tą torebkę widzę ją tak często ale nie mam pojęcia gdzie kupić;/ mogła byś mi powiedzieć?:)

    OdpowiedzUsuń
  8. no ok..ważne żeby czuć się dobrze, ale bez przesady, żebyś aż tyłek pokazywała..może i masz 18 lat ale chyba nie jesteś dziewczyną z trasy, prawda?:) Gdyby każdy wchodził tutaj tylko dla tego, że podobają się zdjęcia i twoje stylizację, blog świecił by pustkami :)
    POZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyłka nie pokazuje :) Spokojnie! Faktycznie zapomniałam obciągnąć spódniczkę w dół i tyle w temacie :)

      Usuń
  9. Bardzo fajnie ,pomysłowo i oryginalnie ,ale rzeczywiście buty mogły być inne . Może i masz długie nogi ,ale BUTY jakoś tak nie grają z resztą
    POZDRAWIAM BIAŁYSTOK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie buty mogą Wam nie pasować bo skracają optycznie nogi, przez to, że są za kostkę :) Ale ja je lubię :)

      Usuń
  10. bezbłędna stylizacja ! spódniczka i koszula są niesamowite !

    OdpowiedzUsuń
  11. Które sklepy SH możesz polecić w TM?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na placu Kościuszki, naprzeciwko Mechanika i na Krzyżowej chyba :)

      Usuń
  12. Bardzoo Bardzoo Bardzooo Ładnie :d :))
    Swietny blog :)
    Obserwujemy?
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcie ,ty wgl jesteś bardzo ładna :)
    świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super koszula i okulary! :) Pozdrawiam, Marta

    http://martaiteresa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. koszula piękna :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładnie, świetny pierścionek :-) zapraszam do siebie na bloga http://jeanettegloves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. jestem zachwycona torebka , ile kosztowała ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam ją jakiś czas temu na allegro, więc dokładnie nie pamiętam, ale coś koło 40-50 zł :)

      Usuń

Będę wdzięczna za każdą opinię. Na blogu nie toleruję chamstwa, wulgaryzmów i spamowania. Wszelkie takie wypowiedzi będą usuwane.